וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "ספיידרמן הצרפתי" טיפס על מלון בן 25 קומות

אלן רוברט, המכונה "איש העכביש", הפתיע את תושבי הוואנה בירת קובה, כאשר החליט לטפס על בית מלון בעיר המתנשא לגובה 126 מטר. "יש קסם מיוחד בקובה", הסביר לאחר החוויה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

אלן רוברט, הפעלולן הצרפתי בן ה-50 שזכה לכינוי "ספיידרמן הצרפתי", הגיע שלשום (שני) לביקור פתע בהוואנה בירת קובה, שם הפגין את יכולותיו על קירותיו החיצוניים של מלון LIBRE בעיר, לנגד עיניהם של מאות צופים נלהבים. איש העכביש הצרפתי, שנוהג לטפס על בנייני ענק בכל רחבי הגלובוס ללא כל אמצעי בטיחות, טיפס על מבנה המלון בן 25 הקומות, ללא קושי יוצא דופן. במהלך הטיפוס לגובה 126 מטרים, רוברט השתעשע עם הקהל, נופף לעברו ואף התנדנד בין קומה לקומה.

"ספיידרמן" האנושי טיפס על מלון בן 25 קומות. רויטרס
"ספיידרמן הצרפתי" בפעולה/רויטרס

"זה פנטסטי, פשוט דבר פנטסטי. מעולם לא ראיתי זאת כאן, שמטפסים כך על מרפסות", אמרה קסיומרה קאסל, תושבת הוואנה שצפתה ב"איש העכביש" בפעולה. כחצי שעה לאחר שהחל בטיפוס הלא-שגרתי, הגיע רוברט לגג המלון ונופף לעבר קהל המעריצים. "תמיד ידעתי שיש קסם מיוחד כאן בקובה, כך שהחלטתי במפתיע להגיע לכאן וגם מפני שאני אוהב להוסיף מדינות נוספות לחגורה שלי", הסביר "ספיידרמן" לאחר הטיפוס. כעת נותר רק לחכות ולראות מה יהיה היעד הבא של המטפס הצרפתי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully