וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי גנב את עוגיית הזהב? "עוגיפלצת" דורש כופר

עוגייה עשויה זהב במשקל 20 ק"ג נגנבה מפסל שהוצב בכניסה למשרדיה של חברת עוגיות גרמנית. השודד האלמוני שלח מכתב עם דרישת כופר כשהוא מחופש לעוגיפלצת מרחוב סומסום

הסיפור הבא נשמע כאילו הוא לקוח מסרט, אבל הוא קרה במציאות בחודש שעבר בגרמניה. עובדי חברת העוגיות "באלסן", שמשרדיה ממוקמים בהאנובר, גילו בתחילת ינואר כי עוגיית זהב ענקית שעיטרה את הפסל שמחוץ למבנה נגנבה. מדובר ב"עוגייה" בת כמאה שנים, ובמשקל 20 קילו. הסיפור נעשה משונה כאשר לעיתון מקומי הגיעה דרישת כופר מידי הגנב האלמוני – כשהוא מחופש לכוכב רחוב סומסום "עוגיפלצת" ובידו החפץ הגנוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגנב המשונה מחופש לעוגיפלצת ומכתב הכופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יש לי את העוגייה!", כתב הגנב המשונה במכתב שהעביר לידי העיתון "הנוברשה אלגמיינה צייטונג". האיש דרש שחברת "באלסן" תתרום עוגיות לבית חולים מקומי לילדים – ואף טרח לציין כי חובה שהן יהיו "עוגיות משוקולד חלב". לדבריו, אם תביעותיו לא ייענו, "העוגייה המוזהבת תמצא את עצמה בפח האשפה לצידו של אוסקר (המקביל בסדרה האמריקנית ל"משה אופניק")". את המכתב חתם האלמוני בשם "עוגיפלצת" בגרמנית.

העיתון הודיע כי אותה דרישת כופר הועברה גם לידי "באלסן", שכבר הציעה אלף יורו למי שימסור מידע שיוביל לתפיסת הגנב שמתנהג כמו רובין הוד עירוני, ובן זמננו. הוא אף הצהיר כי מוטב שהפרס הזה ייתרם למחסה לבעלי חיים.

גבר המחופש לעוגיפלצת גנב עוגייה מוזהבת בגרמניה. AP
הפסל שממנו נגנבה ה"עוגייה"/AP

בעוד שהמצוד אחרי "עוגיפלצת" הגנב עדיין בשיאו, הציע "עוגיפלצת" ה"אמיתי" את שירותיו על מנת להביא לסיום הפרשה המשונה. "אני אמנם לא זה שגנב את העוגייה, אבל אני מוכן לעזור למצוא את השודד האמיתי", כתב עוגיפלצת בחשבון הטוויטר שלו. אף שנדמה כי כוונותיו של אותו גנב הן אמיתיות, דובר מטעם בית החולים לילדים, שהוזכר על ידי אותו אלמוני, הזכיר שמדובר במקרה של שוד וסחיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully