וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בעזה: 6 בני משפחה נשרפו למוות בביתם

ניר יהב

31.1.2013 / 14:51

השריפה פרצה לפנות בוקר וגבתה את חייהם של מחמוד וסמר דהיר וארבעת ילדיהם, הגדול שבהם בן 6. ההערכה - השריפה נגרמה כתוצאה מנר דולק. חמאס: ישראל אשמה בשל משבר החשמל

טרגדיה ברצועת עזה: שישה בני משפחה נספו לפנות בוקר (חמישי) בשריפה שפרצה בביתם בעת שישנו. ההרוגים הם מחמוד דהיר בן 32, רעייתו סמר בת 30 וארבעת ילדיהם – מחמוד בן השש, נביל בן החמש, פרח בת השלוש וקמר, בת ארבעה חודשים בלבד. המשטרה בעזה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות השריפה. על פי ההערכות, הגורם לשריפה הוא ככל הנראה נר שנפל בעת שהיה דלוק בחדר שבו ישנו ששת בני משפחת דהיר. הערכה אחרת גורסת כי קצר חשמלי הוא זה שהצית את השריפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשעה שלוש לפנות בוקר הבחינו כמה שכנים באש שמשתוללת בבית המשפחה והזעיקו את כוחות הכיבוי. זירת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

השריפה פרצה בבית משפחת דהיר בשכונת שג'אעיה שבעיר עזה. בשעה שלוש לפנות בוקר הבחינו כמה שכנים באש שמשתוללת בבית המשפחה והזעיקו את כוחות הכיבוי. תוך דקות ספורות הגיעו כוחות הכיבוי, אשר כיבו את השריפה וגילו שש גופות מפוחמות בתוך הבית. משרד הפנים בממשלת חמאס ברצועת עזה מסר כי עד כה לא ברור מה גרם לשריפה.

לשכת הדוברות של ממשלת חמאס ברצועת עזה מסרה בתגובה לאסון כי יש לשים קץ לסבלם של תושבי רצועת עזה שחיים ללא חשמל במשך שעות ארוכות מדי יום. ממשלת חמאס הטילה על ישראל את האחריות לאסון בטענה שהיא "הגורם המרכזי המטיל מצור על רצועת עזה ובשל הפגזות חוזרות ונשנות מצדה על תחנת הכוח בעזה, נוצר משבר החשמל". הממשלה קראה לאזרחים להיזהר מפני שימוש בנרות או בגנראטורים, בעיקר בימים אלו, של מזג אוויר חורפי.

בנובמבר - 5 אחים נספו בשריפה ליד טול כרם

בחודש נובמבר האחרון נספו חמישה אחים פלסטינים בגילאי 5 עד 12 בשריפה שפרצה בביתם בכפר קפין שליד טול כרם שבשומרון. ארבעה בני משפחה נוספים נפצעו כתוצאה מהשריפה. כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי הוריהם של החמישה, אחיהם הגדול ורעייתו נפצעו כתוצאה משאיפת עשן בעת שניסו להציל את הילדים.

על פי הדיווח, השריפה פרצה לאחר שבני המשפחה השאירו נרות דולקים בבית לאחר שהלכו לישון. האש פרצה קודם כל בחדר הילדים והציתה את מיטותיהם של החמישה. צוותי הצלה וכיבוי אש, ביחד עם צוותים של הסהר האדום והמשטרה, הגיעו לבית לאחר שקיבלו הודעה על שריפה בקומה הראשונה. הצוותים הצליחו לפנות מהבית רק את ארבעת הפצועים לבית חולים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully