וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: גשמים בכל הארץ, השלג יצטרף בחמישי

לא מדובר במערכת חורפית דומה לאחרונה שביקרה כאן, אולם הגשם שיחל היום יתחזק מחר ויגיע לשיאו ביום חמישי - אז צפוי לרדת גם שלג בחרמון. בשבת תפוג הסערה

מערכת הגשמים הקודמת לא תחזור, לפחות לא בקרוב, אולם החורף עדיין איתנו ובימים הקרובים הגשמים יירדו בכל רחבי הארץ והשלג יפקוד את החרמון, וייתכן שאף מעבר לכך. היום (שלישי) לא צפוי להיות סוער יתר על המידה כשגשם מקומי יירד מצפון הארץ ועד לצפון הנגב, אולם הוא ייחלש בהדרגה. הטמפרטורות יירדו מעט ויהיו רגילות בעונה. מפלס הכנרת עלה מאז אתמול בסנטימטר וחצי והוא עומד כעת על רום של מינוס 210.765.

צחי וקסמן, חזאי "מטאו-טק", אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי המערכת תגיע לשיאה ביום חמישי, אז יהיה קר מהרגיל בעונה וגשמים יירדו מצפון הארץ ועד הערבה ואף יגיעו לאילת, עם חשש לשטפונות. התפנית תגיע מחר בשעות הצהריים, אז יתחזקו הגשמים בצפון הארץ ובמרכזה, מלווים בסופות רעמים, ושלג יחל לרדת בחרמון.

חיילי גולני מצביעים בהר חרמון, ינואר 2013. דובר צה"ל
השלג ישוב לרדת. חיילים מגולני מצביעים בחרמון הלבן/דובר צה"ל

"זה לא דומה למערכת הקודמת, שהתפרסה על פני מספר ימים. עם זאת, יום חמישי בהחלט יזכיר את אותה מערכת", אמר וקסמן. לדבריו, השלג יירד בחרמון גם בימים חמישי ושישי, עם אפשרות לשלג קל בפסגות הגבוהות מאלף מטרים בצפון. מזג האוויר ביום שישי, עם שוך הסערה הקצרה, יוסיף להיות גשום וקר, אך הרוחות ייחלשו ולקראת ערב הגשם יתמעט. בשבת, כפי הנראה, ייפסק בהדרגה.

הטמפרטורות החזויות להיום: בצפת ינועו הטמפרטורות בין 11 בצהריים ל-3 במהלך הלילה, בטבריה בין 18 מעלות ביום ל-10 בלילה, בחיפה 15 מעלות ביום עד 9 מעלות בלילה, בתל אביב 17 מעלות ביום עד 11 מעלות בלילה, בירושלים 12 מעלות ביום עד 7 בלילה, בבאר שבע 16 מעלות ביום עד 9 בלילה ובאילת הטמפרטורות יגיעו ל-18 מעלות בצהריים וירדו עד ל-12 מעלות בלילה.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully