וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סיגריה: ראש ארגון פשע ישראלי נעצר במטוס

גלעד גרוסמן

28.1.2013 / 18:53

הסכסוך פרץ כי האיש עישן סיגריה אלקטרונית במטוס. בחיפוש בכליו נמצא גם מכל גז מדמיע. חברת התעופה חזרה בה מתלונתה ולכן נראה שיקבל רק קנס ולא עונש מאסר

אזרח ישראלי, שמוגדר על ידי המשטרה כראש ארגון פשע, נעצר לפני כשבוע וחצי בהונג קונג, לאחר שהתעמת עם הדיילים במהלך טיסת אל על. לוואלה! חדשות נודע כי עם נחיתתו בהונג קונג נערך חיפוש במזוודתו של הישראלי, ונמצא בה מיכל של גז מדמיע. כעת הוא ממתין למשפטו בגין אחזקת גז מדמיע, שכפי הנראה יתקיים עוד השבוע, ולאחר מכן הוא צפוי לחזור לישראל.

על פי המידע שהגיע לידי וואלה! חדשות, הישראלי טס ביום שבת שעבר להונג קונג. במהלך הטיסה הוא עישן סיגריה אלקטרונית, וסירב לבקשת הדיילים להפסיק. בעקבות סירובו הוא התעמת עם הדיילים, וכאשר המטוס נחת הוא נלקח לחקירה על ידי משטרת הונג קונג. בחיפוש שנערך בחפציו נמצא מיכל הגז, אשר אסור להחזיקו על פי החוק בהונג קונג. הוא היה אמור לעמוד לדין הן בגין אחזקת הגז והן בגין ההתפרעות במטוס, מה שהיה עשוי להוביל לכך שיגזר עליו עונש מאסר בפועל.

"אל על חזרה בה מתלונתה בשל עברו הפלילי המכביד"

אולם, אל על חזרה בה מתלונתה, מה שכפי הנראה יוביל להקדמת המשפט ולעונש קל של קנס בלבד. לדברי גורם בהונג קונג, אותו ישראלי מקבל סיוע משליח חב"ד הראשי בעיר, הרב הראש של הונג קונג, הרב מרדכי אבצן. כמו כן, הוא שכר את שירותיהם של עו"ד מרדכי ציבין המתמחה בייצוג אסירים וישראלים בחו"ל ושל עו"ד קולין כהן, אשר ייצג את האחים המיליארדרים תומס וריימונד קווק אשר נעצרו לפני כשנה בחשד לשחיתות.

מאל על נמסר בתגובה: "חברת אל על רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בבטיחות הטיסה ונוקטת במקרים אלו בכל האמצעים העומדים לרשותה. מעבר לכך החברה אינה מתייחסת באמצעי התקשורת לנושאים הקשורים ללקוחותיה".

עו"ד ציבין סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully