וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב אל על חשוד בהטרדה מינית: "זה בגלל הסוכרת"

14.1.2013 / 14:38

הרב יוחנן חיות זומן לחקירה לאחר שעובדת ניקיון סיפרה כי נישק ונצמד אליה בניגוד לרצונה. בחקירתו לא הכחיש המעשים והאשים את מחלתו. אל על: "ממתינים לסיום ההליכים"

הממונה על השירות לנוסע הדתי בחברת אל על, הרב יוחנן חיות, חשוד בהטרדה מינית של עובדת בנתב"ג, ולפני מספר ימים העבירה המשטרה לפרקליטות המלצה להגיש נגדו כתב אישום. על פי החשד הוא נהג ללטף, לחבק, לנשק ולהצמיד את העובדת אליו בניגוד לרצונה ובכוח. עם קבלת המידע על החשדות הוא זומן לחקירה.

עיכובים בטיסות אחרי זיהום הדלק בנתב"ג. שי אוקנין
הודה במעשים. נתב"ג/שי אוקנין

לפני כחודשיים הגיע מידע למשטרת מרחב נתב"ג בראשותו של רב ניצב קובי בכר על רב אל על כי הוא מטריד את אחת מעובדות הניקיון בנתב"ג. על פי המידע שהצטבר במהלך החקירה עולה כי הוא נהג לנשק, ללטף, לחבק ולהצמיד אותה לגופו בניגוד לרצונה. עוד עולה כי לא מדובר במקרה בודד אלא במספר אירועים שונים עם אותה העובדת. לאחר שהמידע הגיע למשטרה, פנו שם לעובדת המתלוננת שאישרה את הדברים ומסרה להם את יתר פרטי המקרים החוזרים ונשנים.


לאחר שנאספו כל העדויות, זומן חיות לחקירה בה לא הכחיש את המעשים וניסה לתרץ אותם כי "הוא סובל מסוכרת" ויכול להיות שמחלתו היא זו שגורמת לו לעשות את המעשים האלה. חיות נעצר לפני כחודש וחצי ושוחרר. חקירת האירועים נמשכה לאחר שחרורו עד שלפני מספר ימים הסתיימה החקירה שפרטיה הועברו לפרקליטות מחוז תל אביב עם המלצה להעמידו לדין. מרני רהב, דובר חברת אל על נמסר בתגובה כי "בחברה ממתינים לסיום ההליך שהחל לפני חודש וחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully