וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ארגון פשיעה זייף חשבוניות דלק במאות מיליונים

רמי שני

28.1.2013 / 12:05

שיתוף פעולה בין ימ"ר נגב לבין רשות המסים הביא למעצר החשודים בבאר שבע ובאילת, והיום הם יובאו להארכת מעצרם. "שילוב הזרועות מהווה מכפיל-כוח במלחמה בהון השחור"

כ-20 בני אדם נעצרו במהלך הלילה (שני) בבאר שבע ובאילת בחשד שהשתייכו לארגון פשיעה. מחקירת ימ"ר נגב עולה כי פעילות הארגון הייתה בעיקר סביב רכישה והפצה של דלק למפעלים שונים, תוך שימוש בחשבוניות מזויפות וגריפת רווחים מהקטנה משמעותית של תשלומי המסים.

על פי ממצאי המשטרה, היקף הסחר הבלתי חוקי עמד על כמאה מיליון שקלים, זאת במשך כשנה וחצי. שיטת הפעולה של הארגון הייתה, כאמור, הוספת חשבוניות מזויפות לכאורה למשלוחי דלק – מה שאפשר לחשודים לגלגל כמויות גדולות של כסף תוך הימנעות מתשלומי המסים. חלק מהכסף שהולבן גולם לרכישה של נכסים וכלי רכב, ואכן במהלך המעצר הוחרם רכוש רב, החשוד שנקנה בהון שחור.

מהמשטרה נמסר כי שיתוף הפעולה בין רשות המסים לבין חוקריה מצמצם את יכולת העבריינים לפעול זמן רב מבלי להיתפס. "במסגרת יעדי המשטרה להגדלת סיכוי העבריין להיתפס, מיפינו את מחוללי הפשיעה החמורה ומיקדנו אכיפה כנגד מקורות המימון והכוח של אותם ארגונים במטרה להביא לקריסתם", אמר היום מפקד ימ"ר נגב, ניצב משנה דודו בואני.

באשר לתוצאות החקירה, הדגיש גם מנהל אגף חקירות מע"מ בבאר שבע, עמיקם ארז, כי העבודה המשותפת עם המשטרה מגבירה את היכולות לפעול כנגד ארגוני הפשיעה. "שילוב הזרועות בין ימ"ר נגב לבין משרד חקירות מע"מ באר שבע מהווה מכפיל-כוח במלחמה בהון השחור", הסביר ארז. במשטרה ציינו כי צפויים מעצרים נוספים, ו-20 החשודים שנעצרו יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully