וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ייבאו נשים מחו"ל והעסיקו אותן בזנות בחיפה

קובי מנדל

25.1.2013 / 13:18

שני גברים וצעירה מהצפון חשודים כי ניהלו רשת של איתור צעירות באוקראינה והעסקתן כיצאניות בדירות בעיר. המשטרה: "העבירות חמורות, בודקים את היקף הפעילות"

תושב קריית חיים ובת זוגו ותושב נצרת, נעצרו אתמול בחשד להעסקת בנשים מאוקראינה בזנות. על פי החשד, השלושה ניהלו רשת של איתור והבאת צעירות לישראל. המשטרה תבקש היום (שישי) להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

על פי החשד, שלושת החשודים שכרו דירות בחיפה עבור הצעירות שהגיעו מאוקראינה, בהן הם העסיקו אותן בזנות. האישה שנעצרה היא צעירה מאוקראינה שעל פי החשד הגיעה לארץ לפני מספר שנים יחד עם בתה ועסקה בזנות ברשת שהפעילו שני החשודים האחרים, ועם הזמן הפכה לבת זוגו של אחד מהם ועסקה יחד עם השניים באיתור, הבאת והעסקת הצעירות מאוקראינה בזנות.

אילוסטרציה. ShutterStock
שתיים מהנשים שעל פי החשד עסקו בזנות נחקרות במשטרה וככל הנראה יגורשו/ShutterStock

שתיים מהנשים שעל פי החשד עסקו בזנות עוכבו לחקירה וככל הנראה הן יגורשו מישראל בתום חקירתן. מפקד ימ"ר חוף, ניצב משנה אלי אסייג, מסר כי מדובר בתחילת חקירה וכעת בוחנים החוקרים את היקף פעילותם של שלושת החשודים. הוא הדגיש שמדובר בעבירה חמורה שהעונש עליה יכול להגיע לעשר שנות מאסר. שלושת החשודים מוכרים למשטרה אבל לא מתחום העבירות הקשורות לזנות.

החודש הוגשו בבית המשפט המחוזי בתל אביב כתבי אישום בפרשת ניצול קטינות לזנות שנחשפה בעיר. הנאשמת המרכזית בשידול קטינות לזנות היא תושבת תל אביב בת 26. שניים נוספים הם תושב טייבה בן 41 שמואשם ששידל גם הוא קטינות לזנות והיה לקוח שלהן ותושב תל אביב בן 56 שהיה לקוח ונאשם בניסיון אונס. שני כתבי אישום נוספים הוגשו בבית משפט השלום בעיר נגד שני גברים שהיו לקוחות של הקטינות, כשאחד מהם נאשם גם כי במשך מספר שנים שילם לשורה ארוכה של קטינות כדי שיבצעו בו מעשי סדיזם מיני.

על פי כתב האישום, הנאשמת המרכזית בפרשה הכירה במהלך 2010 שתי נערות בנות 14 ו-15, ואז הפגישה אותן עם הנאשם מטייבה כדי שיקיימו עמו יחסי מין תמורת תשלום. הדבר נעשה במשך כשנה וחצי, כאשר בחלק מהמפגשים, שהתקיימו ברכבו, נכחה גם הנאשמת. הנאשם נהג לשלם לקטינות 200 שקלים עבור מפגש וסיפק להן סיגריות, אלכוהול ואוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully