וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה בבית מלון באילת; חמישה נפגעו קל

רמי שני

28.1.2013 / 0:15

צוותי הצלה פינו את הנפגעים מבית המלון "לאונרדו קלאב" לבית החולים יוספטל בעיר, ובמקביל החלו כוחות כיבוי אש לנסות להשתלט על הלהבות. טרם ברור מה הביא לפרוץ השריפה

חמישה בני אדם נפגעו אמש (ראשון) באורח קל משריפה שפרצה בבית המלון "לאונרדו קלאב" באילת. צוותי הצלה פינו את הפצועים לבית החולים יוספטל בעיר וכוחות כיבוי אש הגיעו למקום במטרה להשתלט על האש. טרם ברור מה הביא לפרוץ השריפה.

אתמול בערב מת תושב אשדוד בשנות ה-50 לחייו שנפצע אנושות בשריפה שפרצה ביום שבת בדירתו שברחוב האגוז בעיר. האיש, שאושפז בבית החולים תל השומר, נכווה בעת שסיגריה אותה אחז בידו נפלה על משטח דליק והציתה אותו.

בשעות הצהריים הוזעקו צוותי מגן דוד אדום עקב השריפה שפרצה בדירה, הנמצאת בקומה השלישית בבניין בן 12 קומות באזור המרינה. פרמדיקים העניקו טיפול רפואי לאיש. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי האיש ישב במרפסת ביתו ועישן סיגריה. אז, ככל הנראה, נפלה הסיגריה מידו והציתה את הכורסה עליה ישב או שטיח שהיה במקום.

שכנים שהבחינו במתרחש הזעיקו מיד את צוותי כיבוי האש. אלה השתלטו על האש וחילצו מהלהבות ילד שהיה בבית, ואשר לא נפגע. בתום פעולות החייאה, העבירו אנשי מגן דוד אדום את הפצוע לבית החולים קפלן ברחובות כשהוא מורדם ומונשם, וכשהוא סובל מ-100% כוויות בכל חלקי גופו. מאוחר יותר הוא הובא לבית החולים תל השומר, שם כאמור מת אמש מפצעיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully