וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: נתניהו נועד עם לפיד ושוחח עם בנט

ינון מגל

24.1.2013 / 18:15

כל החדשות של היום בדקה אחת: ינון מגל מגיש לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

(המהדורה עודכנה ב-18:15)

מהדורה חדשה בוואלה! חדשות: החדשות בדקה - בהגשת ינון מגל. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אחר צהריים (חמישי) במעונו הרשמי בירושלים עם יו"ר "יש עתיד", יאיר לפיד. מהמפלגות נמסר כי "הפגישה שנמשכה שעתיים וחצי התנהלה באווירה טובה מאוד". עוד נמסר כי ראש הממשלה ויו"ר יש עתיד דנו "באתגרים שעומדים בפני המדינה ובדרכים להתמודד איתם וקבעו להיפגש שוב בקרוב".

הנשיא שמעון פרס אמר היום בוועידה הכלכלית בדאבוס שעד שתורכב ממשלה "אני צריך לשבת בשקט ולשלוט בפי", והוסיף בבדיחות הדעת כי "זה קשה מאוד".

אחרי יומיים של המתנה ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר סוף סוף ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט. אחרי ספירת קולות החיילים קיבלה היום מפלגתו של בנט את המנדט ה-12, מה שיהפוך את שולי מועלם לחברה בכנסת ה-19.

קצין מג"ב ניר סומך זוכה מרצח אך הורשע בהריגת בן טל לפני כארבע שנים בקיבוץ זיקים. בית המשפט לא קיבל את טענת סומך שאמר כי פעל להגנה עצמית. באשקלון נורה שודד שניסה לחטוף שק כסף ממאבטחי חברת "ברינקס". הוא שלף אקדח צעצוע ונפצע בינוני עד קשה מירי המאבטחים.

והצהובונים באמריקה מדווחים שאנג'לינה ג'ולי שוב בהריון. על פי הדיווחים, הצמד בראנג'לינה בחודש השלישי ומדובר בבן. וכולל המאומצים זה הילד השביעי של בני הזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully