וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בת 17 מהדרום רצחה את בעלה למחרת נישואיהם"

רמי שני

23.1.2013 / 14:48

לפי כתב האישום שהוגש נגד הנערה, לה אלה נישואים שניים, היא דקרה למוות את בעלה לאחר שביקשה ממנו לעצום עיניו, כדי לנשקו. הצעירה גם נאשמת באיום ברצח על בעלה הראשון

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (רביעי) כתב אישום חמור נגד נערה בת 17 מתל-שבע שנאשמת ברצח בעלה, תושב רצועת עזה. כתב האישום מייחס לקטינה גם איום ברצח בעלה הראשון, ממנו התגרשה זמן קצר לאחר נישואיהם.

בת 17 חשודה שרצחה את בעלה ביישוב עומר. דייב בוימוביץ'
נאשמת ברצח בעלה השני ובאיום ברצח על בעלה הראשון. זירת האירוע בעומר/דייב בוימוביץ'

בתחילת החודש נישאו בני הזוג בבית משפחת הכלה בתל-שבע, ולאחר המסיבה יצאו השניים לליל כלולות בבית מלון באשקלון, שם התנגדה הנערה לקיום יחסי מין עם בעלה הטרי, חרף נסיונותיו. מכתב האישום עולה כי הבעל, שמבוגר מהנאשמת ביותר מ-20 שנים, הפעיל כוח ודרש ממנה לשכב עמו. לפי הנטען, הנאשמת ניסתה להתנגד, פרצה בבכי וביקשה מבעלה שיחזיר אותה לבית הוריה. השניים שבו לתל-שבע עוד באותו הלילה, והנערה הביעה התנגדות עזה להמשך נישואיה - שהחלו שעות ספורות קודם לכן.

"אמרה לו: 'אני רוצה לנשק אותך', ודקרה אותו בחזה"

למחרת, בשעות הערב, ניסה הבעל לפייס את אשתו, אולם בזמן שהיא הציגה חזות מפויסת, תכננה הנערה לרצוח אותו ולקחה סכין מבית קרובת משפחתה, אצלה שהו השניים. הם החליטו לצאת לבילוי ולקראת ערב קיבלו בני הזוג הזמנה מחבריו של הבעל. הנערה ביקשה לנסוע לחוף הים, אולם הוא סירב, רצה לשוב לתל-שבע ולבסוף התרצה והשניים נסעו לפארק בעומר. כשהגיעו, כך נטען, ביקשה ממנו שישכב על הדשא על גבו, כשידיו מאחורי ראשו ועיניו עצומות. "אני רוצה לנשק אותך", הסבירה לו, לאחר ששאלה את מעילו בטענה שקר לה. מאוחר יותר התברר שעשתה כך כדי להקל על הרצח.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חשד לרצח: בת 17 דקרה את בעלה למוות. שי מכלוף
לאחר המעשה התקשרה לאביה וסיפרה לו כי רצחה את בעלה. גופת הבעל/שי מכלוף

לפי עובדות כתב האישום, כשהבעל שוכב על הדשא רכנה מעליו הנערה, הוציאה את הסכין ממגפיה, נישקה אותו פעמיים, התרוממה - ונעצה את הסכין בצד חזהו. הבעל נבהל, נעמד על רגליו וניסה לברוח, אולם נדקר פעם נוספת, תוך שהיא מסננת לעברו: "אני לא רוצה אותך, תמות". בכתב האישום נכתב כי הבעל נפל ארצה וספג ממנה מספר דקירות ובעיטות נוספות. לאחר המעשה, התקשרה לאביה וסיפרה לו כי רצחה את בעלה.

לפי כתב האישום, שנתיים קודם לכן הייתה נשואה הנערה לגבר אחר. באחד הימים העיר לה בעלה הראשון בזמן ששוחחה בטלפון, והיא בתגובה שלפה סכין ואיימה כי תרצח אותו. פרקליטות מחוז הדרום הגישה בקשה לעצור אותה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully