וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בדרום: גופת גבר התגלתה ביישוב עומר

רמי שני

3.1.2013 / 20:44

על הגופה, ככל הנראה של צעיר תושב תל שבע, התגלו סימני אלימות. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה. על פי החשד, האיש נרצח במהלך קטטה שפרצה בינו לבין אדם נוסף

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

גופת גבר ועליה סימני אלימות התגלתה הערב (חמישי) באזור התעשייה של היישוב עומר שבדרום. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק לאזור קבע את מותו של צעיר, ככל הנראה תושב תל שבע שבנגב. כוח משטרת הנגב הגיע לזירת האירוע ופתח בחקירת נסיבות המקרה.

על פי החשד, האיש נרצח במהלך קטטה שפרצה בינו לבין אדם נוסף, והמשטרה מעריכה כי מדובר בהתפתחות של סכסוך שהחל מוקדם יותר בין חמולות. עדי ראייה סיפרו כי במקום התחוללה המולה ובשלב מסוים נראה רכב נמלט מהמקום במהירות. אזור התעשייה, שבו נמצאה הגופה, חשוך מאוד בשעות הערב. הוא מוקף מכל עבריו בשטחים פתוחים שבהמשכם מספר מאהלי נוודים.

בתחילת השבוע נמצאה גופת אזרחית אריתראה כבת 30 בדירתה שברחוב סלומון בתל אביב, כשעל פלג גופה העליון סימני דקירה. צוותים של מגן דוד אדום הגיעו למקום כשהאישה עוד הייתה בחיים, אך נאלצו כעבור זמן מה לקבוע את מותה כתוצאה מחומרת הפציעות. מחקירה ראשונית עולה כי עובר אורח הבחין באדם שבכה באזור התחנה המרכזית בעיר ומלמל "הילדים שלי" וחזר כמה פעמים על כתובת מגורים סמוכה. עובר האורח הזעיק את המשטרה, שם התגלתה האישה.

במהלך חודש דצמבר נמצאה גופתו של תומר אלון, תושב אשדוד כבן 30, ברכב במושב גבעתי שבמועצה אזורית באר טוביה. פרמדיקים שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני אך הוא מת מפצעיו לאחר פעולות החייאה. "מדובר בצעיר שככל הנראה נורה במהלך נסיעה ואז התנגש בעמוד", סיפר משה וייצמן, חובש מתנדב בארגון "איחוד הצלה" סניף דרום. לדבריו. ההערכות הראשוניות בקרב כוחות המשטרה, שהוקפצו אף הם למושב, הן כי מדובר באירוע פלילי. מחקירת האירוע התברר כי הנרצח, תושב אשדוד, מוכר למשטרה בחשד לסחר בלתי חוקי באמצעי לחימה שונים. לא ברור עדיין מה הוא עשה במושב בו הוא נורה בידי אלמונים. ההערכה היא כי הוא ככל הנראה נורה בשל מעורבותו בעסקה בין עבריינים, במסגרת חיסול חשבונות. למרות זאת, משפחתו שוללת על הסף את החשד שהיה מעורב בפלילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully