וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדגמים המשוקללים: מסתמן שהליכוד ביתנו מתחזקת

הערוצים השונים עדכנו את המדגמים על בסיס תוצאות האמת, ולפי ערוץ 2 מפלגת השלטון עולה ל-33 מנדטים. העבודה נחלשת אצל כולם ל-16. ברוממה עוצמה לישראל וקדימה נכנסות לכנסת

ערוצי הטלוויזיה השונים עדכנו הלילה (רביעי) את המדגמים, כשהם משוקללים יחד עם תוצאות האמת לעת עתה. מהנתונים עולה כי מפלגת השלטון, הליכוד ביתנו, צוברת כוח נוסף ועל פי ערוץ 2 היא עולה ל-33 מנדטים - שניים יותר מהנתון המקורי שפורסם בשעה 10 בערב. יתרה על כך, מהפילוח הגושי נראה כי ככל שמתקבלות תוצאות האמת - הפער בין שמאל ומרכז לבין הימין והחרדים גדל עד כדי שישה מנדטים.

המדגמים המשוקללים יחד עם תוצאות האמת

על פי מדגם מכון "דחף" שפורסם קרוב ל-1 בלילה בערוץ השני, עלה כאמור הליכוד ל-33 מנדטים, יש עתיד שבתחילה הייתה עם 19, מאבדת מנדט ומתייצבת על 18 מנדטים. העבודה יורדת אף היא במנדט ל-16 מנדטים. ש"ס שומרת על כוחה עם 12 מנדטים, והבית היהודי יורד ל-11 מנדטים. יהדות התורה מתחזקת ועולה לשבעה מנדטים, מרצ נחלשת במנדט אחד ומקבלת במדגם המשוקלל שישה מנדטים. עוד מנתוני ערוץ 2: חד"ש עם ארבעה מנדטים, בל"ד ורע"מ-תע"ל עם 3 מנדטים כל אחת. עוצמה לישראל וקדימה לפי מינה צמח לא עברו את אחוז החסימה. בעוד הנתון של השעה 22:00 דיבר על פער מזערי של שני מנדטים בלבד בין הגושים, בנתון המתוקן גדל המרחק בין הימין והחרדים לבין המרכז-שמאל-ערבים לשישה מנדטים: 63 מול 57.

מהמדגם המשוקלל של הערוץ הראשון הליכוד-ביתנו מתחזקת מ-31 ל-32 מנדטים, יש עתיד נותרת עם 18 מנדטים ומפלגת העבודה נחלשת מעט ל-16 מנדטים. ש"ס יורדת במנדט למול נתוני השעה 22:00 ומתייצבת על 12 מנדטים. הבית היהודי בראשות נפתלי בנט מאבדת מנדט ומקבלת 11, התנועה ומרצ זוכות כל אחת ב-7 מנדטים, יהדות התורה עם 6 מנדטים. לעומת הערוצים האחרים - עוצמה לישראל וקדימה נכנסות לכנסת הבאה עם שני מנדטים כל אחת.

מנתוני המדגם המשוקלל של פרופ' קמיל פוקס שפורסם הלילה בערוץ 10 עולה כי הליכוד-ביתנו נותרת יציבה על 31 מנדטים. לעומת ערוצים 1 ו-2, מפלגת יש עתיד עולה מ-18 ל-19 מנדטים. מפלגת העבודה יורדת ל-16 מנדטים, וש"ס יורדת ל-12 מנדטים. הבית היהודי גם היא עם 12 מנדטים והתנועה עולה ל-7 מנדטים. יהדות התורה מקבלת 6 מנדטים. מרצ יורדת ל-5 מנדטים בלבד על פי קמיל פוקס - הנתון הנמוך ביותר מכל הערוצים. רע"מ-תע"ל זוכה ל-5 מנדטים, חד"ש ל-4 מנדטים ובל"ד עולה ל-3 מנדטים. בערוץ 10 קדימה לא עוברת את אחוז החסימה. גוש הימין לפי המדגם המשוקלל הזה זוכה ל-61 מנדטים, בעוד השמאל-מרכז עם 59.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נאום יאיר לפיד לאחר תוצאות המדגם, ינואר 2013. ברני ארדוב
יאיר לפיד עדיין שני, גם אחרי המדגמים המשוקללים/ברני ארדוב
מטה מרצ  תוצאות המדגם יום הבחירות ינואר 2013. בן קלמר
מרצ שומרת על שבעה מנדטים רק בערוץ 1, יורדת לחמישה בערוץ 10/בן קלמר

צפו בתוצאות האמת המתעדכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully