וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נשיא המדינה קורא לכם "להצביע בגאווה"

הנשיא שמעון פרס סיפר בסרטון חדש שיצביע מחר "בהתרגשות, כאזרח שאוהב את מדינתו הדמוקרטית. חשוב מאוד שכל אחד מכם, פעם אחת בארבע שנים, יראה לעולם שזו דמוקרטיה"

צילום: דוברות בית הנשיא, עריכה: טל רזניק

נשיא המדינה שמעון פרס קרא היום (שני) בסרטון שהפיץ בית הנשיא לאזרחי ישראל לממש את זכותם הדמוקרטית ולהצביע. "מחר ב-8:30 אני הולך להצביע", אומר הנשיא בסרטון. "אני עושה את זה בהתרגשות ובגאווה, כאזרח שאוהב את מדינתו, כאזרח הגאה שיש לו מדינה דמוקרטית. חשוב מאוד שכל אחד מכם, פעם אחת בארבע שנים, יראה לעולם שזו מדינה דמוקרטית עם אזרחים שאוהבים את המדינה ואת הדמוקרטיה. בואו, תעשו את זה, בלב מלא, בגאווה ובהשתתפות מלאה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרס ואייל קיציס בסרטון לעידוד ההצבעה בבחירות שהופק בתחילת החודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו אינה הפעם הראשונה שבה מנסה הנשיא לדרבן את האזרחים ללכת לקלפיות. במסגרת קמפיין שהשיק ב-6 בינואר, שכותרתו "בוחר מביא חבר", הופק סרטון בכיכובם של פרס ואיש הבידור אייל קיציס, בו הם קוראים לאזרחי ישראל להצביע.

"ההצבעה היא החובה האזרחית החשובה ביותר. היא זו שתשפיע על עתיד כל אחת ואחד מכם", אומר פרס בקליפ, שלהפקתו שותפים ירון שילון מצוות "ארץ נהדרת" והתסריטאית שרי אלפי, שכתבה לתכנית "מצב האומה". הנשיא גם קורא לגולשים באינטרנט להיכנס לדף הפייסבוק שלו ולשלוח הזמנה אישית לארבעה חברים להתייצב בקלפי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully