וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמל שאמה: ייתכן שאראה את הכנסת הבאה רק בטלוויזיה

הלחץ בקרב מועמדי הליכוד ביתנו מתחיל כנראה לתת אותותיו. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב שאמה הכהן, המשובץ במקום ה-32 ברשימה: "אולי את הכנסת הבאה אראה רק דרך ערוץ הכנסת"

לחץ בקרב מועמדי הליכוד ביתנו המשובצים לאחר המקום ה-30 ברשימה לכנסת? זה לפחות הרושם המתקבל מסטטוס שפרסם היום (שני) בדף הפייסבוק שלו חבר הכנסת כרמל שאמה הכהן, הנמצא במקום ה-32 ברשימה לכנסת ה-19.

שאמה הכהן, המכהן כיו"ר ועדת הכלכלה בכנסת היוצאת, כתב: "בדרך לכנסת לנהל שלוש ישיבות אחרונות של ועדת הכלכלה בכנסת ה-18. מי יודע, אולי את הכנסת הבאה אראה רק דרך ערוץ הכנסת... כשבמקומי ייכנס חוזה הפצצת מסגד אל אקצה או מדיר שירת נשים מחברון, בכל מקרה הוא יהיה כפוף לרב שפסק שהרוצח ברוך גולדשטיין הוא קדוש כקדושי השואה". עם זאת, שאמה הכהן חתם את הפוסט במילים: "כל תוצאה אקבל באהבה".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

שאמה הכהן חושש להישאר מחוץ לכנסת. חינוכית 23
הפוסט שפורסם היום/חינוכית 23

דברי שאמה הכהן נכתבו על רקע סקרים שפורסמו ביום שישי, לפיהם רשימת הליכוד ביתנו מקבלת 32 מנדטים בלבד - ירידה לעומת הסקרים הקודמים ובהשוואה לכוחם של הליכוד וישראל ביתנו בכנסת היוצאת (45 מנדטים בסך הכל).

"עם ישראל יקבל את מה שהוא יבשל"

שאמה-הכהן כבר חווה בעבר לחץ דומה. בבחירות ב-2009 הוא הוצב במקום ה-25 ברשימת הליכוד. בהתחלה זה נראה מבטיח, אולם בשבועות שאחרי הפריימריז ההם הליכוד החל לצלול בסקרים. ברגע האחרון הצליחה המפלגה לטפס וקיבלה 27 מנדטים, כך ששאמה הכהן נכנס לכנסת. זה מה שהוא מקווה שיהיה גם הפעם. "עם ישראל יפנים שמה שהוא מבשל זה מה שהוא יקבל", הוא אמר באחרונה. "אם הליכוד ביתנו תאבד מנדטים, תהיה לנו כנסת מאוד בעייתית. ההרכב המסתמן הוא קיצוני וסהרורי לשני הכיוונים".


לקריאה נוספת:
חיים מסקר לסקר: העשירייה הרביעית בליכוד חוששת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully