וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סיגריה דלוקה: גבר נספה בשריפה בשדרות

רמי שני

21.1.2013 / 0:55

תושב שדרות כבן 50 נספה בשריפה בדירה בקומה השנייה בבניין ברחוב יגאל אלון. נסיבות הדליקה טרם הובהרו, אך נבדק חשד כי האיש נרדם עם סיגריה. במקום נמצאו גם כלב וציפורים

תושב שדרות כבן 50 נספה אמש (ראשון) בשריפה שפרצה בדירה ברחוב יגאל אלון בעיר. לאחר שהאש כובתה, פרמדיקים של מגן דוד אדום איתרו את האיש בסריקות במקום כשהוא ללא רוח חיים. בסריקות בדירה נמצא גם כלב שככל הנראה נחנק למוות משאיפת עשן.

הדליקה פרצה בקומה השנייה בבניין מגורים בן ארבע קומות באחת השכונות הוותיקות של שדרות. למקום הוזעקו צוותים של כיבוי אש שהחלו בפעולות כיבוי והזעיקו את כוחות מד"א מחשש להימצאות לכודים בתוך הדירה שבה פרצה הדליקה. כוחות הכיבוי השתלטו על האש ולאחר שאפשר היה להיכנס לזירה נמצאו גופות הכלב ובעליו. חוקרי שריפות פתחו בחקירת נסיבות התלקחות הדליקה.

מפקד כוחות הכיבוי בלכיש, טפסר משנה יגאל זוהר שהגיע לזירה, אמר כי בשלב זה לא ברור מה היה הגורם לשריפה: "לוחמי האש הגיעו לזירה והדלת שם הייתה נעולה. הם נאלצו לבצע פריצה ואז גילו בפנים גופת אדם, שנספה ככל הנראה בדליקה. הם פעלו לכבות מקורות אנרגיה ולכבות את האש. את האדם אי אפשר היה להציל".

מפת מקום האירוע:

אנשי הכיבוי אומרים כי במקום נמצאו מלבד כלב עוד מספר בעלי חיים בהם ציפורים. נסיבות ההתלקחות טרם הובהרו. אחת ההערכות היא שהאיש נרדם כשהוא אוחז בידו סיגריה בוערת, אולם נבדקים גם כיווני חקירה אחרים.

"הגענו לדירה הבוערת ואי אפשר היה להיכנס לשם כי הדלת הייתה נעולה. לוחמי האש פרצו אותה ונפלט משם חום עצום", סיפר דוד דהן פרמדיק במד"א שדרות. "כשאפשר היה להיכנס לזירה גילינו שם את הגופה של האיש שממש איבדה צלם אנוש ובאחד החרדים האחרים מצאנו גם גופה של כלב, שככל הנראה נחנק בגלל העשן הרב שהתפשט כתוצאה מהשריפה".

לפני כשבועיים הקשיש מת מפצעיו קשיש בן 85 שנפצע באורח קשה משריפה שפרצה בקיבוץ יקום בשרון. הקשיש מת בתום פעולות החייאה ממושכות. מחקירה ראשונית עלה כי השריפה פרצה בדירה, ככל הנראה מסדין חשמלי, וכי הקשיש סבל משאיפת עשן.

יומיים לאחר מכן צעירה בת 25 נפצעה באורח קשה בשריפה בשדרות ירושלים בבת ים. בנוסף, שתי נשים שהתגוררו בשכנות אליה נפצעו באורח קל משאיפת עשן. כבאים של שירותי הכבאות הגיעו למקום והשתלטו על האש. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לנשים טיפול רפואי ופינו את הפצועות לבית החולים וולפסון שבחולון. מחקירה ראשונית עלה כי ככל הנראה מוקד השריפה היה בדירתה של הפצועה קשה, וכי הגורם לשריפה הוא קצר חשמלי שנגרם בשל מכשיר חירום. כמו כן עולה כי שתי הנשים שנפצעו באורח קל התגוררו בדירה שחולקה לשתי דירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully