וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי בעל דוכן באילת: "התאבד בגלל הפינוי"

רמי שני

20.1.2013 / 9:50

בעלי הדוכנים, הנאבקים על החלטת העירייה לפנותם מהטיילת הצפונית, מתמודדים עם אובדן חברם, שגופתו נמשתה מהמים אמש. המשטרה בוחנת שמא טבע. "הוא ממש נפרד מכולם"

הגבר שגופתו נמשתה אמש (שבת) מהמים בחוף חנניה באילת הוא רוני כהן, אחד מבעלי הדוכנים בטיילת בעיר העומדים בפני פינוי. כהן, המכונה "קליקלאק", נהג להתגורר במבנה הדוכן שלו, וחבריו מספרים כי הוא דיבר על כוונתו לשים קץ לחייו. לדבריהם, הוא לא נטל את הכדורים לטיפול במחלת הנפילה ממנה סובל ונכנס למי המפרץ הקפואים כשהוא אינו יודע לשחות.

"הוא מכר כל מני דברים", סיפר חברו, מאיר תורג'מן. "אמו ואחותו גרות בירושלים ויש לו אח באילת. הוא בחור נחמד, עוף מוזר, אבל אחד מהבולטים בטיילת". הוא הוסיף כי כהן מכר בעיקר סדקית (מוצרי עזר לתפירה ורקמה) ותכשיטים ועשה קעקועי חינה. לדברי תורג'מן, כהן עבד במכירות כ-17 שנים ובכך מצא את פרנסתו. חבריו נותרו באבל כבד, אך לא בתדהמה, מכיוון שמחלקם הוא דאג להיפרד. "הוא עבר אתמול בכל הדוכנים ודיבר עם אנשים, כולל כאלה שממש לא הייתה לו שיחה עמם. הוא ביקש סליחה ואפילו נשק לאחד מהם. במהלך השיחה הוא אמר שיתכן שבסוף הערב כבר לא יהיה בחיים. הוא ממש נפרד מכולם וביקש להיפרד גם ממני, אבל הייתי בירושלים, במשמרת המחאה", אמר תורג'מן.

בעלי הדוכנים בטיילת הצפונית באילת מנהלים מזה שנים ארוכות מאבק מול העירייה שרוצה לפונתם, על הזכות להישאר במקום כדי להתפרנס. בשבועות האחרונים הגיע המאבק לשיאו עם החלטת בית המשפט כי עליהם להתפנות משם, ובתגובה קמה משמרת מחאה של בעלי דוכנים מול משרדי הממשלה בירושלים, הדורשים את התערבות הממשלה בהחלטת בית המשפט. עיריית אילת טרם מסרה את תגובתה בעקבות התאבדותו של כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully