וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עם מי תעשו את זה בפעם הראשונה?

בניסיון לגייס מצביעים צעירים, יצרה "התנועה" סרטון שבו נראים צעיר וצעירה שמעוניינים לכאורה לממש אהבתם. בשלב זה לבני נכנסת ואומרת: "את הפעם הראשונה זוכרים כל החיים"

לבני פונה למצביעים בפעם הראשונה: בסרטון חדש של "התנועה" נראים צעיר וצעירה שמעוניינים לכאורה לממש את אהבתם בפעם הראשונה בחייהם וזוכים לביקור של יושבת ראש המפלגה. תוך הקבלה בין האקט שהם מעוניינים לבצע, לבין ההצבעה בפעם הראשונה בבחירות לכנסת, לבני אומרת להם כי בפעם הראשונה בחיים חשוב "לעשות את זה עם האדם הנכון".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

"אנחנו ביחד מגיל 14. נכון ממי?", אומרת הצעירהבתחילת הסרטון, כשהיא יושבת לצד בן זוגה. "ברור שהוא התחיל אתי. סליחה, הוא הציע לי חברות. בכל מקרה, אנחנו כבר בני 18. ככה שעכשיו זה חוקי. ונראה לנו שהגיע הזמן... אתה יודע". "אחי הגדול עשה את זה כבר מזמן", מצהיר הצעיר. "אחותך הגדולה... אואה... תחשבי על זה שההורים שלנו עושים את זה כל הזמן". הצעירה אומרת בתגובה: "די, אני לא רוצה לחשוב על זה. אל תערב הורים!".

בשלב זה נכנסת לחדר יו"ר התנועה ציפי לבני ושואלת: "פעם ראשונה, אה?". לבני מתיישבת בין שני הצעירים ואומרת: "אני רוצה שתדעו שזה נכון מה שאומרים. את הפעם הראשונה זוכרים כל החיים, וחשוב שבעוד כמה שנים תדעו שעשיתם את זה עם האדם הנכון, ושזה היה המעשה הנכון". לאחר מכן מופיע הכיתוב: "הולכים על בטוח", תוך קריאה למצביעים לבחור במפלגתה של לבני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבני עם שני הצעירים בסרטון החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

באירוע "שבתרבות" בכפר סבא אמרה היום לבני: "הציבור הוא זה שירכיב את הממשלה ולא נתניהו. תחשבו מי אתם רוצים שיהיה בממשלה הבאה, מי יוכל לעמוד מול הקיצונים ולמי הנסיון לעשות את זה. הציבור יקבע את הרכב הממשלה הבאה והאם היא תכלול הנהגה מנוסה שמתכוונת להילחם על הנושאים הקיומיים, או האם היא תכלול את מי שבחרו לפצוח בקריירה שנייה. הציבור הוא זה שיכול לתת כוח למי שמתחייב להילחם נגד ברית הקיצוניים, נגד הקיפאון המדיני והפיכת ישראל למדינת הלכה".

יו"ר "התנועה" הוסיפה, כי "אם הציבור יעניק לי מספיק כוח, תהיה לי היכולת לכפות על נתניהו תהליך מדיני. מניסיון העבר, נתניהו רוצה לשרוד, ואם יהיה לי כוח גדול - תהיה לי האפשרות לכפות עליו לעשות מה שהוא לא באמת רוצה לעשות: הסדר מדיני. המטרה היא להחליף את נתניהו, והבחירות עוד לא הוכרעו, הפער בין הגושים מצטמצם, אבל בכל מקרה, התשלום שנתניהו יצטרך לשלם לי כדי שאכנס לממשלה בראשותו יהיה תשלום מדיני, ולא בכסף כמו לשותפיו הטבעיים. אני קוראת לציבור לתת את הכוח למי שיש לו את הניסיון לקדם את התהליך המדיני, שהוא היחיד שיוציא את ישראל מהבידוד שפוגע בה בכל התחומים".

כותרות נוספות בוואלה! בחירות:
העבודה פונה למתלבטות: "את יכולה לנצח את ביבי"
ליברמן: הסקרים לא משקפים, נזכה ב-40 מנדטים
מודעת בנט-נתניהו: פני ראש הממשלה כוסו בצבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully