וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתרסקות בלונדון: מת הטייס של 007 וטוראי ראיין

הטייס שמסוקו התרסק אתמול במרכז העיר היה מהמובילים בתחומו בבריטניה. ניסיונו הרחב הביא אותו גם להוליווד, שם השתתף בשוברי קופות. מסוקו התרסק לאחר שהתנגש בעגורן

צילום: רויטרס, סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: גדי וינסטוק, מיכאל ברגמן

טייס המסוק שמת אתמול (רביעי) בהתרסקות במרכז לונדון היה אחד המנוסים בתחומו בבריטניה – פיט בארנס בן ה-50 צבר למעלה מעשרת אלפים שעות טיסה בקריירה בת 25 שנים. הוא אף השתתף בשוברי קופות הוליוודיים בהם סרטי ג'יימס בונד ("קזינו רויאל" ו"למות ביום אחר") וכן הסרט "להציל את טוראי ראיין". ניסיונו הרחב הפך אותו לאורח קבוע על סטים של סרטי פעולה, לצד אנג'לינה ג'ולי ופנלופה קרוז, בפרסומת בכיכובה של קייט מוס ולצד דניאל קרייג ופירס ברוסנן, שני השחקנים שגילמו בשנים האחרונות את דמותו של ג'יימס בונד. "הוא היה איש מקסים שיכול היה להיבחן לתפקיד של הסוכן 007 בעצמו", סיפר חברו בתחנת רדיו מקומית. "הוא היה נאה, הנשים נמסו". בארנס אף הטיס את המסוק שתיעד את מרוצי האופניים באולימפיאדת לונדון בשנה שעברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת ההתרסקות, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורביו סיפרו ל"מירור" הבריטי כי יותר מכל אהב את תפקידו כטייס פרילאנס באמבולנס אווירי, אז התאפשר לו להציל חיים. "זו קהילה דיי קטנה כאן, אנחנו בהלם. הוא לקח את חבריו עמו לטיסות על המסוק והיה מלא ביטחון לכן אנחנו מתקשים להאמין", סיפר שכנו של בארנס, פטריק בנקס. קווין הודג'סון, עמיתו של בארנס, סיפר כי התקשה לקבל את המתרחש כשראה את החדשות: "ראיתי את הידיעה על ההתרסקות בלונדון והייתי בהלם שהיה זה פיט שמת. היינו יחד מעומדים לפרסים על הפגנת אומץ במבצעי חילוץ. פיט היה מעורב בעוד המון מבצעי חילוץ והציל חיים רבים. הוא היה אדם נהדר ומקצוען". הוא סיפר כי פיט "היה הטייס הטוב ביותר שטס לצדו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מסוק התרסק במרכז לונדון. 16 בינואר 2013. רויטרס
העגורן בו התנגש מסוקו של בארנס/רויטרס

אתמול במרכז לונדון התרסק מסוקו של בארנס, שמלבדו נהרג אדם נוסף ונפצעו 12 אנשים נוספים לאחר שככל הנראה התנגש בעגורן. כלי תקשורת בבריטניה הציגו תמונות של שריפה ושל עשן כבד המיתמר מאזור ההתרסקות, בשכונת ווקסהול סמוך לנהר תמזה. חלק מהעגורן קרס מעוצמת הפגיעה. עדי ראייה סיפרו כי המסוק צלל לקרקע ומיד עלה באש. רשת סקיי דיווחה כי ייתכן שהמסוק פגע בבניין שאליו היה מחובר העגורן ובשתי מכוניות על הקרקע. מאט הארוורסון, עד ראייה במקום, סיפר לסקיי ניוז כי "בתחילה כולם חשבו שמדובר במתקפת טרור". לדבריו, "זה היה מאוד מפחיד, וכולם ניסו לצאת מהבניין. זה קרוב מאוד למטה ה-MI6 (סוכנות הביון הבריטית) וקרוב לאתר הבנייה של השגרירות האמריקנית החדשה". ואולם, במשטרה הבריטית ציינו כי אין חשד שמדובר באירוע טרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully