וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה ימים לבחירות: הליכוד לא מתרומם, לבני יורדת ל-5

לפי סקר "מאגר מוחות", הליכוד יורד במנדט אחד (37), העבודה על 15, והתנועה נעקפת אפילו על ידי מרצ, שעולה לשבעה מנדטים. לפי ישראל היום, לליכוד 37, לעבודה 17

צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר, אבי כהן, ערוץ הכנסת, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

הליכוד-ביתנו והעבודה מאבדות מנדט כל אחת, הבית היהודי עולה, מרצ מזנקת והתנועה צונחת, כך עולה מסקר "מאגר מוחות" שפורסם הבוקר (חמישי) ב"מעריב". לפי הסקר, הליכוד-ביתנו יורדת ל-37 מנדטים, לעומת 38 מנדטים בסקר שהתקיים לפני שבוע, העבודה יורדת במנדט ל-15, בעוד הבית היהודי צמודה אליה במאבק על המפלגה השנייה בגודלה בכנסת הבאה עם 14 מנדטים, לעומת 13 בסקר הקודם. ש"ס יציבה עם 12 מנדטים, כמו גם יש עתיד שנשארת עם 8 מנדטים ויהדות התורה שמקבלת 6 מנדטים, כמו בסקר האחרון.

כל הכותרות, הפרשנויות והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

זהבה גלאון בכנס בנושא שדולת הנשים, דצמבר 2012. יותם רונן
עוד מנטים למפלגה. יו"ר מרצ זהבה גלאון/יותם רונן

מרצ עולה בשני מנדטים ל-7 והתנועה יורדת מ-7 מנדטים ל-5 בלבד. המפלגות הערביות שומרות על כוחן - בל"ד עם 3 מנדטים, רע"ם-תע"ל עם 3 מנדטים גם כן וחד"ש עם 4 מנדטים. קדימה עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 3 מנדטים וכן עוצמה לישראל שזוכה ל-2 מנדטים. עם שלם אינה עוברת את אחוז החסימה וזוכה למנדט אחד בלבד. לפי הסקר, גוש הימין מקבל 53 מנדטים, החרדים עם 19 מנדטים, גוש המרכז שמאל עם 38 מנדטים והמפלגות הערביות עם 10 מנדטים.

הנתונים המלאים:

הליכוד ישראל ביתנו 37
העבודה 15
הבית היהודי 14
ש"ס 12
בל"ד 3
רע"ם-תע"ל 3
חד"ש 4
יש עתיד 8
מרצ 7
יהדות התורה 6
התנועה 5
קדימה 3
עוצמה לישראל 2
עם שלם 1

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הסקרים בחודשים האחרונים

סקר שפורסם הבוקר ב"ישראל היום" מראה כי התנועה בראשות ציפי לבני ממשיכה לצלול, והיא מקבלת שבעה מנדטים - ירידה של שניים בתוך שבוע. הבית היהודי עולה במנדט ומקבלת 15 ויש עתיד מתחזקת גם היא במנדט וזוכה ב-12 מנדטים. מרצ עולה ל-5 וקדימה ל-2, ובכך עוברת את אחוז החסימה. עם שלם ועצמה לישראל אינן עוברות את אחוז החסימה בסקר זה. הליכוד ביתנו ממשיכה להוביל עם 35 מנדטים ובמקום השני מפלגת העבודה עם 17.

הנתונים המלאים:

הליכוד ישראל ביתנו 35
העבודה 17
הבית היהודי 15
ש"ס 11
בל"ד 3
רע"ם-תע"ל 3
חד"ש 4
יש עתיד 12
מרצ 5
יהדות התורה 6
התנועה 7
קדימה 2

אתמול קבע סקר שפרסם ערוץ 10 כי רשימת הליכוד-ביתנו מאבדת עוד קולות ומקבלת 32 מנדטים בלבד - עשרה פחות מבכנסת הנוכחית. גם מפלגת העבודה נחלשה מעט לפי הסקר וקיבלה 16 מנדטים. הבית היהודי עם 14 מנדטים, ש"ס נשארת עם 11 מנדטים, עלייה קלה מהסקרים האחרונים. יש עתיד מקבלת גם היא 11 מנדטים, וממשיכה להוביל בפער של שני מנדטים על היריבה לגוש המרכז-שמאל, מפלגת התנועה שקיבלה 9 מנדטים.

יהדות התורה זוכה ל-6 המנדטים הקבועים שלה, מרצ מתחזקת משמעותית ומכפילה את כוחה ל-6 מנדטים. חד"ש עולה ל-4 מנדטים, וגם בל"ד זוכה לאותו מספר נציגים בכנסת. רע"ם-תע"ל מקבלת 3 מנדטים, קדימה ועוצמה לישראל עוברות את אחוז החסימה עם שני מנדטים כל אחת.

יו"ר התנועה ציפי לבני במסע"ת של התנועה ,ינואר 2013. בן קלמר
בשורה לא טובה. לבני/בן קלמר

גם סקר שערך מכון TNS-טלסקר עבור וואלה! שפורסם אתמול הראה על צניחה בתנועה, שקיבלה 6 מנדטים בלבד. הליכוד עם 34 מנדטים, הבית היהודי התחזקה ביחס לירידה היחסית בסקר השבוע שעבר וחזרה ל-15 מנדטים. ש"ס עם 10 מנדטים ויהדות התורה עם 6 מנדטים הביאו את גוש הימין-חרדים ל-65 מנדטים. יחד עם "עם שלם" של חיים אמסלם, שהצליחה לפי הסקר לעבור את אחוז החסימה עם שני מנדטים, הגדיל הגוש את הפער מגוש המרכז-שמאל ל-14 מנדטים – 67 לעומת 53.

העבודה נשארה יציבה עם 18 מנדטים, יש עתיד שמרה על יציבות עם 11 מנדטים, מרצ עלתה ל-5 מנדטים, קדימה התבססה עם 3 מנדטים. בקרב המפלגות הערביות, קיבלה רע"ם-תע"ל 4 מושבים בכנסת, ובל"ד וחד"ש מסתפקות ב-3 מנדטים כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully