וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "מטוס החלומות" נחת נחיתת אונס - וקורקע

שעות ספורות לאחר התקרית קרקעו 2 חברות התעופה הגדולות של יפן את כל צי מטוסי ה"דרימליינר" עד להודעה חדשה. בימים האחרונים התגלו לא פחות מ-6 תקלות שונות

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

זה היה אמור להיות מטוס החלומות, אך החלום הזה הפך לסיוט: טיסת "אול ניפון איירווייז" מיאמאגו'צי לטוקיו, נאלצה לבצע נחיתת אונס כעשרים דקות בלבד לאחר ההמראה בעיר טמטסו הסמוכה, בשל תקלה במצברי המטוס. בתמונות הדרמטיות נראים הנוסעים יורדים ממטוס הבואינג 787 המכונה "דרימליינר", באמצעות מגלשות החירום. 129 הנוסעים ושמונה אנשי הצוות אמנם פונו בשלום, אך חמישה מהם נפצעו קל ביציאה מן המטוס.

אלא שהמכה הקשה יותר היא כנראה כלכלית. שעות ספורות לאחר התקרית הודיעו שתי חברות התעופה הגדולות של יפן - אול ניפון איירווייז וג'פאן איירווייז - כי הן מקרקעות את כל צי מטוסי הדרימליינר שלהם, עד להודעה חדשה. הסגנון היפני, נשמר כמובן. "אנו מצטערים מאוד על הצער שנגרם לנוסעים, לבני משפחותיהם ולכל מי מעורב בתקרית. אנו מתנצלים, "אמר אוסמו שינובה, סגן נשיא "אול ניפון איירווייז".

לא פחות משש תקלות נתגלו רק בימים האחרונים במטוסי ענק, ובהם דליפות דלק, בעיות מחשוב ואפילו סדק בחלון בתא הטייס. בחברות מבטיחים בדיקה מהירה של התקלות, במטרה לחדש את טיסות החלומות כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully