וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני בחירות, המועמדים נזכרו בשוק מחנה יהודה

תחנת החובה בדרכו של כל פוליטיקאי זכתה לביקורים של יחימוביץ', שטענה ש"הרבה מהסוחרים החליפו צד לעבודה", של דרעי, שהילל את הריחות והטעמים, ושל מועמדי הבית היהודי

צילום: מור שאולי, עריכה: יותם בן-דוד

אין מערכת בחירות ללא ביקור בשוק מחנה יהודה – ובחירות 2013 אינן יוצאות מן הכלל. הפוליטיקאי המבקש להיבחר חייב לעצמו את העלייה לרגל המסורתית למעוז הירושלמי המזוהה לרוב עם הליכוד ומפלגות ימין. היום (רביעי) ביקרו בשוק יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', ומנהיג ש"ס אריה דרעי, ואתמול ביקרו בשוק המתמודדים מטעם הבית היהודי, אורי אריאל ואיילת שקד.

יחימוביץ' הגיעה לשוק בהזמנתו של ראש ועד סוחרי השוק, אלי מזרחי, שהתפקד לעבודה, וביקשה להסביר את התכנית הכלכלית-חברתית שלה, המכוונת בעלי עסקים קטנים ובינוניים ולשיפור מצבם הכלכלי של העניים ושל מעמד הביניים.

כל הדיווחים, העדכונים והסקרים - וואלה! בחירות 2013

יחימוביץ' במחנה יהודה: "נתניהו איננו כתובת". צילום מסך
"בעבר מנהיג מפלגת העבודה לא היה יכול לעבוד במחנה יהודה". יחימוביץ', היום/צילום מסך

ראשת העבודה זכתה לקריאות המסורתיות של "הו הא מי זה בא ראש הממשלה הבא", שוחחה עם הסוחרים, ואלה הביעו תמיכה, אף שלא הבטיחו את הצבעתם בקלפי. "ברוב הדברים שאת אומרת את צודקת, מאה אחוז אני מסכים איתך", אמר אחד מבעלי הדוכנים, "באופן אישי מי שלא מצביע למה שאני מצביע - שזה ג' יהדות התורה, אז אני אומר לו אין ברירה, אני מפנה אותם לכתובת הבאה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טעמים שמזכירים את הבישולים של אשתי". דרעי, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לפני זמן מאוד קצר מנהיג מפלגת העבודה לא היה יכול לעבוד במחנה יהודה", אמרה יחימוביץ', "התקבלנו מאוד יפה והרבה מאוד מהסוחרים החליפו צד. הם הפסיקו להצביע ליכוד והם מצביעים עבודה. הם פשוט יודעים שהעבודה סופרת אותם, דואגת להם, לציבור, לעסקים שלהם. נתניהו הפסיק להיות כתובת אמיתית לאנשים האלה, ומפלגת העבודה היא כזאת".

מעל 25 אלף איש כבר הצביעו בסקר הפייסבוק הגדול - ואתם? ואתן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריאל ושקד במחנה יהודה, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן קצר אחריה הגיע אחד משלושת מנהיגי ש"ס, אריה דרעי, לשוק הירושלמי, "השוק הכי טוב בישראל", לדבריו. "כמה טוב להריח את הריחות ולטעום את הטעמים בשוק שמזכירים לי את הבית ואת הבישולים של אשתי", מסר, "נפגשתי עם האנשים הנהדרים של השוק, שהזכירו לי בדיוק את הסיבה שלשמה חזרתי לפוליטיקה. הרחובות מלאים באנשים שבקושי מצליחים להתחיל את החודש, קל וחומר לסיים אותו. למען האנשים האלה, האנשים שאין להם, השכבות החלשות, חזרתי לפוליטיקה ולעשייה הציבורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully