וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הר ראשמור סטייל: דמויות פוליטיקאים פוסלו בחרמון

קובי דוד

16.1.2013 / 19:06

נתניהו, יחימוביץ', לפיד, לבני ובנט זכו לכבוד מיוחד כאשר צוות מפסלים בקרח פיסל את פניהם על הר החרמון, בדומה לפסלי הנשיאים בארה"ב. "הגיעו כדי לשכנע אותנו להצביע"

פרץ של יצירתיות בחרמון: בדומה לפסלי נשיאי ארצות הברית בהר ראשמור שבדרום דקוטה, החליטה הנהלת אתר החרמון לפסל את דמויות ראשי המפלגות המובילות בקרח על צלע ההר. צוות פסלים, בראשותו של אלי כוכב-כהן מחברת Swing Ice המתמחה בפיסול בקרח, הגיע היום (רביעי) לפסל את פניהם של בנימין נתניהו, שלי יחימוביץ', ציפי לבני, נפתלי בנט ויאיר לפיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עכשיו אפשר לומר שהפוליטיקאים הגיעו לכל חור במדינה בשביל לשכנע אותנו שנצביע"/מערכת וואלה!, צילום מסך

החמישה פוסלו בשלג בגובה של ארבעה מטרים והפכו במהרה לאטרקציה בקרב מאות המבקרים שפקדו את האתר. "עכשיו אפשר לומר שהפוליטיקאים הגיעו לכל חור במדינה בשביל לשכנע אותנו שנצביע", סיפר אחד המבקרים.

בסוף השבוע הגיעו כ-5,000 מבקרים לאתר החרמון. מנהל האתר, שאול אוחנה, סיפר כי "היה יום נפלא, כולם נהנו, או לפחות הרוב. היו כאלף גולשים והיתר היו מבקרים". אבי גרינצבך מפתח תקווה הגיע עם אשתו ושלושת ילדיו, ונאלץ להמתין יותר משעה בכביש לאתר. "יצאנו מוקדם בבוקר עם כפפות ומעילים כדי לגעת בשלג שירד על החרמון. ההמתנה איומה, בלתי נסבלת, אבל מה לעשות שהילדים רוצים לקחת שלג הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully