וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמות היהודים: יצחק ובניזרי מחליפים גידופים

פנחס וולף

15.1.2013 / 22:18

המפלגות ש"ס וכוח להשפיע ממשיכות להתנגח בפומבי. לאחר פיצוץ כינוס אמנון יצחק על ידי הרב דוד בניזרי, התעמתו השניים ברדיו "קול חי" בקללות וצעקות. מי הרשע ומי המרושע?

חילופי קללות, גידופים והאשמות עברו בימים האחרונים בין שתי מפלגות חרדיות ספרדיות – ש"ס ו"כוח להשפיע" של הרב אמנון יצחק. השיא הגיע אתמול בערב, כאשר מול כנס של יצחק הגיעו עשרות פעילי ש"ס, בראשות הרב דוד בניזרי, אחיו של ח"כ לשעבר שלמה בניזרי וקראו קריאות בוז כלפי יצחק. לאחר התכתשויות אף נזרק לחלל האוויר גז מדמיע. הכנס פוצץ. יצחק הצליח להיחלץ מהמקום רק בעזרת כוחות משטרה.

ההמשך הגיע היום, ברדיו החרדי "קול חי". שני הניצים עלו בזה אחר זה לשידור וגידפו אחד את השני בקללות שגם חילונים לא היו משתמשים. כשאלו החברים, מי צריך אויבים. "כשאמנון יצחק אמר ביום ראשון בלילה: 'לא אתפלא אם יאמרו לי שאנשי ש"ס לקחו את הרב עובדיה יוסף לבית החולים בשבת והנסיעה היתה מבוימת – כדי להרוויח מנדטים'", תקף בניזרי בראיון ליומן הצהריים עם בצלאל קאהן. "הוא אומר שיש שלושה עיתונים שלא הביאו את עניינו של הרב עובדיה, ושואל: 'למה? כי גם הם אומרים שזה מבוים'. הוא מניפולטור גדול, דמגוג בגרוש, רשע מרושע. אני יכול לומר שהרב עובדיה ידע ושהוא משחק אותה, אז הוא רשע חס ושלום, או שאני יכול לומר שהוא זקן סנילי שלא מבין מימינו ומשמאלו, ולקחו אותו אנשי ש"ס הרשעים. ממה נפשך – הוצאת את הרב עובדיה על הפנים. דבר כזה יכול לעבור בשתיקה?".

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

בניזרי לא הסתפק בשלל ההתבטאויות והוסיף: "האדם הזה מטורף על כל הראש. פשוט רשע, משוגע בשיגעון גדלות". "גם קורח עשה הרבה למען היהדות, ואיפה הוא נמצא? מתחת לאדמה. הוא חלק על משה רבנו. זאת מפלגת קורח להשפיע, לא כוח להשפיע. הוא חולק על גדול הדור ומבזה אותו בביזויים שהאוזניים לא יכולות לשמוע. זאת פעם ראשונה בציבור החרדי שקם בן אדם על גדול הדור ולא סתם חולק עליו. הוא רשע, מרים יד בתורת משה, בחכמים. הוא מאמין בפנטזיות. ראשי התיבות של פז זה פח זבל, והוא הולך לזרוק לפח עשרות אלפי קולות. אם יעבור את אחוז החסימה – מה הוא הרוויח הטיפש הזה? הוא החליף פרה לא בחמור אלא בזנב של עכבר רקוב. ובשביל מה? שאולי יהיה לו מנדט או שניים בכנסת. מה הרווחת? שני חברי כנסת עלובי נפש כמוך".

"שקרנים, רמאים, רשעים"

אלא שיצחק לא ויתר. כאשר עלה לשידור כינה את בניזרי "רשע מרושע". לדבריו, "הרשע הזה הוא משפחת רשעים שהם עבריינים שאחיו ישב בבית סוהר שלוש שנים, וגם הרב ראובן אלבז ששלח 100 ילדים לשם אתמול ועבר על עבירות של תיווך לשוחד". יצחק טען כי סילפו את דבריו וכלל לא אמר שהרב יוסף או ש"ס חיללו שבת בכוונה, אלא ששלושה עיתונים חרדיים לא כתבו על כך כיוון שחשדו בעצמם שזה מבוים. "הם מסוגלים לדברים כאלה", הוסיף והסביר כי, "אנשי ש"ס קופצים מהרגע הראשון שהקמנו את המפלגה והם שלחו לי את דודו עמר ונגיד לך מחילה שלא הכניסו אותך בעבר או שאתה לא ונדאג שהרב עובדיה ידבר נגדך בשבת. להגיד שאני אמרתי שהרב עובדיה עשה כזה דבר או שהם עשו? לא אמרתי כזה דבר. שקרנים ורמאים".

לטענתו, "אם הרב עובדיה היה רואה מה שהוא (דוד בניזרי – פ"ו) עושה – הוא היה מקלל אותו. זהו חילול ה' שלא ראיתי בימי חיי". יצחק טוען כבר חודשים שבבית מנהיג ש"ס מונעים ממנו את הכניסה לרב הקשיש. "אם רוצה שחקן כדורגל להיכנס לקבל שתי לטיפות לפנים וחוזר לחלל שבת – זה הם מכניסים, אבל את גדול מזכי הרבים שהביא להם הכי הרבה מנדטים עשרות שנים (הוא עצמו – פ"ו) כי היא לא אוהבת את זה שיצאתי נגד הזמר שלה, יניב משיח", תקף יצחק. "הוא לא מודע על כל מה שהם עושים. חייכתי להם בפנים. אני לא פוחד מהם, הם בשבילי כמו זבובים".

יצחק הבטיח כי בניזרי "יקבל תביעה אישית על הנזקים שעשה ועל קריאה לרצח. זה לא ייגמר בכלל. הם לא רוצים לגמור את זה הם רוצים לגמור עלי. אני מפריע להם. דרעי רצה להיות המנהיג הבא, אבל זה התפקשש לו. באתי לו לא בזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully