וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: שבוע לבחירות – ניצחון גוש הימין נראה מובטח

אין שינוי גדול במפת המנדטים או בתמונת הגושים, כך על פי סקר מינה צמח שפורסם בערוץ 2. הליכוד נותר עם 33, העבודה עם 17. לבני נחלשת ל-9, מרצ מתחזקת ל-6, וגם מופז בפנים

שבוע לבחירות לכנסת ה-19, ומפת הסקרים מסרבת להשתנות: מנתוני סקר מינה צמח שפורסם הערב (שלישי) בערוץ 2, עולה כי רוב המפלגות שומרות על כוחן או זוכות לתזוזה קלה במנדטים. כך גם מאזן הגושים, אשר השתנה במנדט יחיד לזכות מחנה המרכז-שמאל-ערבים, ועומד, על פי הסקר, על 64-56 לטובת מחנה הימין-חרדים. נצחונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אם כן – נראה מובטח.

מפלגת הליכוד-ביתנו זוכה ל-33 מנדטים בעוד המתחרה המרכזית בראשות שלי יחימוביץ' עומדת על כמעט מחצית מכך, 17 מנדטים. שני הנתונים זהים לסקר מינה צמח הקודם. הבית היהודי נחלשת במנדט ועומדת על 12 בלבד לרשימת נפתלי בנט, בעוד הדומה לו מהצד השני של המפה הפוליטית – יאיר לפיד – זוכה ל-11 מנדטים לרשימתו יש עתיד. ציפי לבני יורדת בשני מנדטים ועומדת על 9, ומרצ ממשיכה בעלייתה הקבועה – וזוכה ל-6 מנדטים.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפת הסקרים בחודשים האחרונים

במפלגות החרדיות אין שינוי, כאשר 11 מנדטים מוענקים לש"ס ו-6 ליהדות התורה. המפלגות הערביות שומרות על כוחן, בחלוקה הבאה: חד"ש עם 4, רע"מ-תע"ל עם 4 ובל"ד עם 3. העניין עולה דווקא בגזרת המפלגות המגרדות את אחוז החסימה: שאול מופז ותשדירי הבחירות של קדימה נכנסים לכנסת הבאה עם שני מנדטים, ומולם מפלגתם של אריה אלדד ומיכאל בן ארי, עוצמה לישראל, עם שני מנדטים גם הם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully