וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הנערים גנבו את רכבה של המורה - ויצאו לסיבוב

רמי שני

15.1.2013 / 19:39

שלושה תלמידי תיכון מבאר שבע נעצרו בחשד שגנבו את מפתחות המכונית מתיקה של המורה. הם החזירו הרכב לבית הספר - עם תקר בגלגל. בחקירתם טענו: "מעשה קונדס"

מעשה נוסף של התנכלות למורים: שלושה תלמידי תיכון מבאר שבע נעצרו אתמול (שני) בחשד שגנבו את מכוניתה של מורתם. על פי החשד, השלושה גנבו את מפתחות כלי הרכב מתיקה של המורה שהושאר בכיתה ויצאו לסיבוב, כשאחד מהם אוחז בהגה. כששבו לבית הספר, הם החזירו את מפתחות המכונית לתיקה של המורה, לא לפני שנצפו על ידי שומר בית הספר בצאתם מכלי הרכב.

המורה, ששבה אל מכוניתה בסוף יום הלימודים, הופתעה לגלות תקר באחד הגלגלים. אז ניגשה המורה אל השומר שסיפר לה את שראה והפנה אותה אל התלמידים החשודים. המורה ההמומה מיהרה להגיש נגד השלושה תלונה במשטרה, שעצרה את התלמידים והעבירה אותם לחקירה. בתום החקירה, שוחררו השלושה לבתיהם מפאת גילם הצעיר, וכעת שוקלים במשטרה את הצעדים הבאים. בחקירתם טענו התלמידים כי לא ביקשו לנקום במורה, אלא עשו זאת כ"מעשה קונדס". אחד התלמידים אף הציע לסייע למורה בהחלפת הגלגל המנוקב.

המקרה מצטרף לשורה של מקרים אלימים שביצעו לאחרונה תלמידים כלפי מורים ברחבי הארץ. היום, על פי החשד, הותקף מורה בן 36 מצפת על ידי תלמיד במהלך משחק בבית הספר התיכון בו הוא מלמד. הוא פינה עצמו לקבלת טיפול בבית החולים זיו בצפת כשהוא במצב קל. מבדיקה ראשונית עולה כי המורה, המשמש גם כרכז משמעת בבית הספר, הותקף כששיחק עם שניים מתלמידיו משחק "קרב תרנגולים" - כלומר, משחק דחיפות ללא שימוש בגפיים העליונות.

אתמול הגישה מחלקת התביעות של המשטרה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד אב מהוד השרון בגין תקיפת המורה של בנו בחטיבת הביניים "שחר" ביום שישי האחרון. למרות שהמשטרה ביקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים, השופטת שחררה אותו למעצר בית מלא. כתב האישום מייחס לו עבירה של תקיפת עובד ציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully