וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשלוח המחריד שהקפיץ את שדה התעופה בשיקגו

בחבילה שהעלתה את חשדם של פקידי המכס התגלו 18 ראשים כרותים ועוררו מהומה. ההערכה היא שמדובר בדגימות למחקר. דובר המשרד לביטחון פנים: "נבהלו כאילו זה לא קרה כבר בעבר"

חבילה שבה נמצאו 18 ראשים אנושיים כרותים התגלתה אתמול (שני) בשדה התעופה "אוהר" בשיקגו. פקידי מכס מצאו את הראשים, שנראה כי נכרתו לא לפני זמן רב, אך לא פרסמו מידע נוסף בנוגע למצבם. משטרת הגבולות והמכס פתחו בחקירה במטרה לבחון האם המשלוח הזר הוא חלק מדגימות רפואיות חוקיות. המשלוח הועבר לבדיקה נוספת במרכז הפתולוגי של מחוז קוק.

שדה התעופה הבינלאומי בשיקגו. AP
יש להציג מסמכים בכדי לשלוח איברים למחקר. שדה התעופה בשיקגו/AP

המשרד לביטחון פנים בארצות הברית אישר כי הראשים נשלחו מחוץ לגבולות המדינה, אך לא ציין מהיכן הגיעו או לאן ולמי יועדו. בראיין בל, דובר המשרד, אמר ל"שיקגו הארלד טריביון" כי ממבט ראשון נראה לו שהראשים הם בגדר "דגימות למחקר רפואי". "אין חוק נגד משלוח חלקי גוף למטרות מחקר רפואיות, אך על השולח להציג מסמכים אשר מאשרים זאת", הסביר בל. "כולם כאן נבהלו וקראו 'אלוהים! קיבלת קופסה מלאה בראשים', כאילו זה דבר שלא קרה מעולם. ייתכן שזה משלוח לצורך מחקר רפואי לגיטימי. ראינו דברים כאלה במספר מקרים ברחבי המדינה".

בשנת 2010 נתפס משלוח של 60 ראשים אנושיים וחלקי ראש בשדה תעופה אחר. הראשים היו עטופים בנייר דביק והונחו בתוך מכלי פלסטיק. הרשויות חשדו כי הראשים הגיעו במסגרת סחר בלתי חוקי של איברים אנושיים, אך לאחר חקירה התגלה כי הם היו למטרות מחקר רפואי, כפי שחושדים במקרה זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully