וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי ש"ס תקפו את הרב אמסלם בהילולת הבבא סאלי

15.1.2013 / 16:27

יו"ר "עם שלם" חולץ ממתחם הקבר בנתיבות על ידי שוטרי מג"ב, לאחר שתומכי מפלגתו לשעבר קראו לעברו "בוגד" וניסו לגשת אליו. גם אמנון יצחק הוברח מעצרת שבה פוזר גז מדמיע

עליית מדרגה במתח בין פעילי ש"ס ליו"ר מפלגת עם שלם, הרב חיים אמסלם: במהלך ההילולה המסורתית של הבבא סאלי שנערכה אמש (שני) בנתיבות נאלצו שוטרי משמר הגבול לחלץ את אמסלם ממבנה הקבר. בש"ס מנסים להנמיך את הלהבות, אך לדברי גורמים אחרים, היה מתח לא פשוט באוויר. לדברי אחד מעוזריו של אמסלם, אנשיו קיימו פעילות לקראת הבחירות באוהל המפלגה ברחבת הקבר – שם זכה אמסלם לתמיכה נרחבת.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

חבר הכנסת חיים אמסלם במהלך מסיבת עיתונאים, כתגובה על ההאשמות של חברי ש"ס, נובמבר 2010. מגד גוזני
"מדובר בתוקפנות חמורה ביותר". אמסלם/מגד גוזני

המתיחות החלה לאחר שהרב נכנס למבנה הקבר במטרה להתפלל. "לקראת הערב נכנס הרב להתפלל, קרא תהילים, וברגע שהתכוון לצאת, מספר פעילים של ש"ס שהפעילו דוכנים במקום החלו לצעוק לעברו, להניף שלטים ולנסות להתקרב אליו", סיפר העוזר. "הם צעקו לעברו 'בוגד', 'אתה פוגע במרן (הרב עובדיה יוסף, ש.ב)', 'כופר' ו'תפסיק להתמודד ולרוץ לכנסת'. המאבטח שלו השגיח, ובסופו של דבר הגיעו גם שוטרי מג"ב והוציאו אותו משם. זה לא היה נעים והיה מתח באוויר, אבל לעומת התמיכה שהוא קיבל בשעות אחר הצהריים, זה מתגמד", סיפר העוזר.

לדברי גורם אחר מ"עם שלם", הדברים היו אפילו חמורים יותר. "הם ניסו לתקוף אותו וממש התקרבו", סיפר. "המאבטחים במקום ניסו להשתלט, אבל לא הצליחו ואיבדו קצת את העשתונות, ובסופו של דבר רק השוטרים הצליחו לחלץ אותו מהמקום לאחר שעשו סביבו מעגל אבטחה. מדובר בתוקפנות חמורה ביותר". לדבריו, "אם המשטרה הייתה אמורה לחלץ אותו, אז ברור שהיה חשש אמיתי שעלולים לפגוע בו".

"אנשי ש"ס בשבילי הם כמו זבובים"

במפלגת "עם שלם" הגיבו היום בחריפות לאירוע ואמרו כי "שום דבר לא ירתיע את הרב חיים אמסלם מלהביע את דעותיו ועמדותיו החד-משמעיות. זאת דוגמה נוספת לתופעת האלימות שבאה מכיוון אחד וברור. הגיעה העת להוציא את הכנופיה הזאת מחוץ להנהגת המדינה. אנחנו קוראים לכל אזרחי מדינת ישראל להתעורר ולעזור לנו לעשות סוף לתופעה הזאת. רק אם אמסלם יהיה חזק בכנסת, ש"ס תמצא עצמה מחוץ לממשלה ותנוטרל אחת ולתמיד".

זמן קצר לאחר האירוע בנתיבות התרחשה תקרית מתוחה אחרת בבית שמש, במהלך עצרת בחירות של הרב אמנון יצחק, מנהיג מפלגת "כוח להשפיע". עם כניסתו של הרב יצחק לאולם, החלו להתקהל סביבו משתתפים רבים, כנראה אנשי ש"ס, ולצעוק לעברו קריאות. לאחר דקות ספורות החלו הנוכחים להרגיש צריבה חזקה, ככל הנראה מגז מדמיע שפוזר במקום. הרב יצחק הוכנס במהירות לחדר באולם יחד עם אנשיו, ורק לאחר זמן מה עזב את המקום, והעצרת בוטלה.

בראיון לרדיו "קול ברמה" היום אמר יצחק כי "הפרחחים שהתפרעו אתמול בכנס הובאו מירושלים, מהישיבה של הרב אלבז. דוד בניזרי יקבל ממני תביעה אישית על קריאה לרצח. אני לא פוחד מאנשי ש"ס, הם בשבילי כמו זבובים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully