וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטר העובד הכי בכיר מהמגזר הערבי במשרד החינוך

15.1.2013 / 10:24

ד"ר האני מוסא, בעל ותק של 29 שנים במערכת החינוך, הודח מתפקידו כראש אשכול שפות בתום שנה בלבד. בסביבתו התרעמו על ההחלטה: "נעשה לו עוול גדול, עשה עבודתו מעל ומעבר"

ד"ר האני מוסא, ראש אשכול שפות במשרד החינוך פוטר מתפקידו לאחר שנה בלבד. מוסא הוא בעל התפקיד הבכיר ביותר במשרד החינוך מהמגזר הערבי, והוא אף נבחר לתפקידו מבין חמישה מועמדים כאשר היה המתמודד היחיד מהמגזר. הסיפור נחשף לראשונה על ידי הכתב איתם לחובר ב"קול ישראל".

בטרם התקבל מוסא לתפקיד הוא שימש כמפמ"ר עברית במגזר הערבי במשך כ-14 שנים, ועם ההחלטה לפתוח אשכולות נושאיים שונים במזכירות הפדגוגית, הוחלט כי ימונה לראש אשכול שפות. כעת, צפוי מוסא לחזור לתפקידו הקודם כמפמ"ר עברית במגזר והוא יחליף בתפקידו את חסן קארים שנכנס לתפקיד לפני מספר חודשים בלבד, וכעת תובע את משרד החינוך.

"נעשה לו עוול גדול, עשה את עבודתו מעל ומעבר"

מוסא נמצא במערכת החינוך כ-29 שנים, שימש כמורה בתיכון ולימד עברית, לשון ותנ"ך. בתפקידו כמפמ"ר עברית הוא פיתח את מיומנויות השפה העברית בקרב האוכלוסייה הערבית ובכך הגדיל את מספר הלומדים עברית בהיקף של 5 יחידות לימוד.

גורמים בסביבתו של מוסא אמרו לוואלה! חדשות כי "נעשה לו עוול גדול. הוא עשה את העבודה שלו מעל ומעבר. הדרך שלו הייתה כולה צדק ואהבה מה שמניע אותו זה רגש גדול של אהבה ולא שנאה". עם זאת, טענו מקורביו כי הוא מקבל את רוע הגזירה.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי "מנהל אגף שפות מונה לתפקיד לפני כשנה, בינואר 2011 לתקופת ניסיון. בתום תקופת הניסיון הוחלט, כי יחזור לתפקידו הקודם – מפמ"ר שפה עברית במגזר הערבי. אשר לממלא מקום מפמ"ר שפה למגזר הערבי, יצוין, כי זה טרם החל בהליכים לקליטה בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully