וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בג'יסר א-זרקא: אב לשלושה נדקר למוות בפתח ביתו

קובי מנדל

15.1.2013 / 8:26

המשטרה עצרה ארבעה חשודים ברצח זוהיר סעיד עמאש - שלושה מהם בבית החולים הלל יפה, לאחר שלפי החשד נפצעו קל בתגרה שבה נרצח הקרבן. אשתו הייתה זו שהזעיקה את המשטרה

זוהיר סעיד עמאש, תושב ג'יסר א-זרקא בן 35, נדקר למוות לפנות בוקר (שלישי), ומחקירה ראשונית של האירוע עולה כי היה זה במהלך מאבק אלים בפתח ביתו. עמאש, נשוי ואב לשלושה, שהה בבית כשאלמונים דפקו על הדלת ולאחר שיצא לכיוונם התפתחה ביניהם תגרה מסיבה שטרם התבהרה. אשתו של עמאש הייתה זו שהזעיקה את כוחות המשטרה ומגן דוד למקום, והאחרונים נאלצו לקבוע את מות בעלה.

רצח בג'סר א -זרקא, ינואר  2013. ערן גילווארג
ארבעה חשודים ברצח נעצרו, שלושה מהם בבית החולים. זירת הרצח, הבוקר/ערן גילווארג

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף, בפיקודו של ניצב-משנה אלי אסייג, פתחו בחקירת נסיבות האירוע ועצרו ארבעה חשודים ברצח של עמאש, שלפרנסתו עובד במאפייה. שלושה מבין ארבעת החשודים, בגילי 28-30, נעצרו בעת שהגיעו לבית החולים הלל יפה בחדרה עם פציעות באורח קל, בעוד הרביעי נעצר בביתו. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

רצח בג'סר א -זרקא, ינואר  2013. ערן גילווארג
ג'יסר א-זרקא, הבוקר/ערן גילווארג

ביום חמישי האחרון אותרה גופתה של אם הפעוטה שנמצאה משוטטת לבדה בגליל התחתון בסוף השבוע שקדם לכך, בשדה סמוך ליישוב בית לחם הגלילית. המנוחה היא מאריה זובידאת, בת 38 מהיישוב בסמת טבעון שבעמק יזרעאל, שהוגדרה נעדרת. על גופתה של זובידאת נמצאו סימני אלימות וקיים חשד כי נרצחה.

מי שחשוד במעשה הוא קרוב משפחתה אחמד זובידאת, בן 23, גם הוא מהיישוב בסמת טבעון. הוא גם חשוד בניסיון החטיפה של בתה. מעצרו הוארך בשמונה ימים נוספים. הצעיר חשוד גם ברצח האם וגם בניסיון לרצוח את בתה התינוקת, וחשוד בקשירת קשר לביצוע פשע ובחטיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully