וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בג'יסר א-זרקא: צעיר בן 25 נדקר למוות

קובי מנדל

15.1.2013 / 4:49

אשתו של הצעיר, שנדקר במהלך קטטה ומת מפצעיו, היא זו שהזעיקה את השוטרים, שפתחו בחקירת נסיבות האירוע. זמן קצר לאחר האירוע נעצרו שלושה חשודים, תושבי הכפר, בחשד לרצח

חשד לרצח בצפון: צעיר בן 25 נדקר הלילה (שלישי) במהלך קטטה שאירעה בכפר ג'יסר א-זרקא, ומת מפצעיו. כוחות משטרה שהוזעקו למקום בעקבות פנייה טלפונית של אשתו פתחו בחקירת נסיבות האירוע. זמן קצר מאוחר יותר עצרו שוטרי תחנת זיכרון יעקב שלושה צעירים בני 25 מהכפר ג'יסר א-זרקא החשודים באירוע. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחדרה. חוקרי התחנה ממשיכים לחקור את נסיבות הרצח.

ביום חמישי שעבר אותרה גופתה של אם הפעוטה שנמצאה משוטטת לבדה בגליל התחתון, בשדה סמוך ליישוב בית לחם הגלילית. המנוחה היא במאריה זובידאת, בת 38 מהיישוב בסמת טבעון שבעמק יזרעאל, שהוגדרה כנעדרת. על גופתה של זובידאת נמצאו סימני אלימות וקיים חשד כי נרצחה. מי שחשוד במעשה הוא קרוב משפחתה אחמד זובידאת, בן 23, גם הוא מהיישוב בסמת טבעון. הוא גם חשוד בניסיון החטיפה של בתה. מעצרו הוארך בשמונה ימים נוספים. הצעיר חשוד גם ברצח האם וגם בניסיון לרצוח את בתה התינוקת, וחשוד בקשירת קשר לביצוע פשע ובחטיפה.

לפני שבועיים נעצרה צעירה בת 17 ביישוב עומר שבדרום בחשד שדקרה למוות את בעלה, כבר כבן 40 תושב תל שבע. גופת האיש, במקור מעזה, אשר עליה סימני אלימות – התגלתה מוקדם יותר בגן משחקים ביישוב. לפי מידע ראשוני, הנערה נסעה ברכב עם בעלה, עמו התחתנה רק לפני מספר ימים, כאשר בדרך התפתח ויכוח בין השניים – שגלש לאלימות. במהלך העימות סטה הבעל מהכביש והתנגש בקיר סמוך לגן משחקים. בהמשך, אחרי שהמכונית נעצרה, ניסההגבר להימלט רגלית מהמקום, אך אשתו החלה לרדוף אחריו, השיגה אותו ודקרה אותו באמצעות סכין שהייתה ברשות אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully