וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי ב-10:30: בנט באולפן וואלה! חדשות

יו"ר הבית היהודי הוא היעד המרכזי למתקפה של הליכוד מאז שהצהיר שלא יהיה מוכן לפנות יהודים מבתיהם. הבוקר הוא יתארח באולפן וואלה! וישיב לינון מגל על השאלות הבוערות

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט יתארח הבוקר (שני) באולפן וואלה! חדשות וישיב לינון מגל על השאלות הבוערות שעל סדר היום. בנט, שעל פי הסקרים מפלגתו צפויה להיות השלישית בגודלה בכנסת הבאה, הצליח לעורר עניין רב בחודשים ונקלע למאבק חזיתי מול הליכוד ביתנו.

"בימים האחרונים הספורט הלאומי הוא לתקוף אותנו מכל עבר, ונתניהו פתח באם כל ההתקפות עלינו", אמר השבוע בנט. "הבעיה הגדולה היא הרי לא אנחנו, אלה שלומדים תורה, אלא מי שרק לומדים תורה, לא עובד ולא משרת בצבא. מה שהליכוד מנסה לעשות זה לצייר אותנו כקיצונים, וזה הרי מה שעשו לנתניהו במשך שנים".

"אני גאה ברשימה שלנו, שהיא הכי מגוונת", הוסיף בנט. "זהות ראש הממשלה כבר הוכרעה, עכשיו נשאלת השאלה איך תראה הממשלה, ואיתנו היא תהיה יציבה וחזקה. אני מתכוון להיכנס לממשלה ולחזק את נתניהו. המדיניות הביטחונית שלו הייתה מגומגמת וצריך להזריק לה עמוד שדרה חזק. בפוליטיקה צריך יותר אנשים שמסתכלים על טובת המדינה ולא על טובתם האישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully