וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהג בפראות בכביש החוף, ונעצר רק בתום מרדף

שלומי גבאי

14.1.2013 / 9:36

המשטרה הורתה לנהג שנצפה טס ב-172 קמ"ש לעצור, אלא שאז הוא נמלט, כשהוא חוצה צמתים באדום. במחסום שהוצב בכניסה לנתניה הוא התנגש בניידת ונעצר רק אחרי שהשוטרים ירו לעברו

שוטרי אגף התנועה פתחו הלילה (שני) באש לעבר כלי רכב שנמלט מהמשטרה - זאת בתום מרדף ממושך אחריו. האירוע החל סמוך לשעה 2 אז נצפה נהג הרכב כשהוא נוסע בכביש החוף משפיים לכיוון נתניה במהירות של 172 קמ"ש. שוטרי תנועה סימנו לו לעצור - אך זה בתגובה פתח בנסיעה פרועה לכיוון צפון תוך שהוא חוצה על פי החשד מספר צמתים באור אדום ומסכן נוסעים אחרים.

הרכב שנמלט פנה לנתניה במחלף ספיר, כשהוא נוסע נגד כיוון התנועה. באזור בית גולדמינץ שבמזרח נתניה הוצבו מחסומים משטרתיים שדווחו על האירוע. הרכב שהגיע למקום התנגש בניידת שניסתה לחסום את דרכו. משסירבו יושבי הרכב להיענות לדרישה לעצור, ירו השוטרים באוויר וכן ירו מספר קליעים לעבר גלגלי הרכב - אשר לא פגעו בחשודים שנמלטו רגלית. כוחות נוספים של משטרה שהוזעקו ניהלו אחריהם מרדף, בסיומו נלכדו השניים. מדובר בתושבי נתניה בשנות ה-30 לחייהם - המוכרים למשטרה.

ההערכה ראשונית היא כי הסיבה לכך שהנהג סירב לעצור היא נסיעה תחת השפעת אלכוהול. ואכן, בבדיקת אלכוהול שנעשתה לנהג נמצאה בדמו כמות כפולה מהמותר בחוק. האיש וחברו נעצרו ויובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בנתניה.

בחודש שעבר עצרה המשטרה בתל אביב רכב החשוד כגנוב, לאחר שניהלה אחריו מרדף. נהג הרכב לא עצר תחילה, אך לאחר מכן נעצר, והמשטרה ערכה סריקות אחר חשודים נוספים שהיו ברכב, שנמלטו מהמקום. במהלך המרדף ניגח הרכב החשוד שתי מכוניות ונסע כנגד כיוון התנועה. למרות דיווחים שהתקבלו - לא היה שימוש בירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully