וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נתלה על רכב נהג נמלט והביא למעצרו

נתיב נחמני

3.8.2008 / 19:36

הנהג, ללא עבר פלילי, ניסה לחמוק מהמחסום המשטרתי בקרית שמונה, כשהשוטר נאחז ברכב. שתי ניידות הצליחו לסגור עליו לבסוף

הסצינה לה היו עדים תושבי קרית שמונה הבוקר (ראשון) נראתה כאילו נלקחה מסרט פעולה עתיר אפקטים. שוטר נתלה מחלון רכב נוסע של צעיר תושב העיר שביצע עבירת תנועה ונמלט לאחר שנעצר. השוטר נפצע באורח קל, הנהג הנמלט נתפס ונעצר.

במהלך פעילות לאכיפת עבירות תנועה, הקימו הבוקר שוטרי הסיור, ארז מרציאנו וראש המשמרת שלו, מחסום לבדיקת רישיונות. סמוך לשעה 10:30 הגיע למקום תושב העיר, בן 30, עם רכבו, ופנה לעבר הניידת מבלי שעצר בכניסתו לצומת, למרות שהיה תמרור שמורה על כך. מרציאנו סימן לרכב לעצור ופנה לנהג דרך חלון הנוסע שלידו.

"מיד כשהשוטר פנה אליו, הנהג אמר לו 'עצרתי בעצור'", סיפר לוואלה! חדשות סנ"צ אילן הרוש, מפקד תחנת קריית שמונה. הרוש הוסיף, כי השוטר דרש מהנהג מסמכים ואילו הנהג השיב בקללות. "ברגע מסוים הנהג שילב הילוך, השוטר מיד קפץ על ידית ההילוכים דרך החלון, אבל הוא פתח בנסיעה מהירה", סיפר הרוש. מרגע זה נתלה השוטר בכל כוחו ברכב המאיץ שנסע בפראות וחצה את התנועה ברמזור אדום, כשרוב גופו מחוץ לרכב.

שותפו למחסום של מרציאנו, בסיוע ניידת נוספת, פתחו במרדף אחר החשוד, שכבר הספיק לחצות צומת ברמזור אדום פעם נוספת. "בכל אותו הזמן, מרציאנו צעק לנהג וביקש שיעצור והחשוד ענה לו שהוא יכול לקפוץ מהאוטו. בסוף שתי הניידות סגרו על הרכב מהצדדים וחסמו אותו, פגוש לפגוש, כשיצרו צורה של ראש חץ עם הניידות", סיפר הרוש.

הנהג, ללא עבר פלילי, נעצר מיד לחקירה. בתחנת המשטרה הוא התנצל בפני החוקרים, "אני לא מבין מה קרה לי, אני מצטער", אמר להם. מחר תעביר המשטרה את התיק שלו לפרקליטות על מנת שתגבש נגדו כתב אישום בגין סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. בנוסף, הוא יובא להארכת מעצרו בפני שופט. בתחנת המשטרה בקריית שמונה מציינים היום את נחישותו של השוטר ושמחים על כך שלמרות הכל, הוא חזר עם המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully