וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: מסכים שמי שמורשע צריך לפנות את מקומו

חבר הכנסת המואשם בפלילים הביע הסכמה לדברי יאיר שמיר, לפיהם איש ציבור שמעד אינו צריך להמשיך בתפקידו. ליברמן בפנייה לאריה דרעי: תשדיר התעמולה על הגיור - "סרט זוועה"

ליברמן מסכים עם שמיר: חבר הכנסת אביגדור ליברמן, המואשם במרמה ובהפרת אמונים, התייחס הבוקר (שני) לאמירה של חבר מפלגתו יאיר שמיר, לפיה "איש ציבור שמעד - שיפנה את מקומו למי שלא מעד. אם ליברמן יורשע, זה נכון גם לגביו". בראיון לגלי צה"ל אמר ליברמן: "אני מסכים אתו. אני חושב שצריכות להיות נורמות ברורות. אין לי שום בעיה עם האמירה הזאת, וללא ספק, שמיר יהיה בעל תפקיד בכיר בממשלת הליכוד ביתנו".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

יו"ר ישראל ביתינו אביגדור ליברמן בכנס פעילים בראשון לציון, ינואר 2013. ניב אהרונסון
"אני מניח שאם יוטל קלון, בן אדם צריך להסיק מסקנות"./ניב אהרונסון

ליברמן נדרש לאישום נגדו ב"פרשת השגריר" ואמר: "אני מניח שאם יוטל קלון, בן אדם צריך להסיק מסקנות". עם זאת, הוא הדגיש: "מכיוון שאני מכיר היטב את העובדות, אין לי ספק שבסופו של תהליך אני אצא זכאי".

שר החוץ לשעבר אף הביע רצון לשוב לתפקיד זה אחרי הבחירות. לדבריו, "לא הסתרתי את רצוני להמשיך במשרד החוץ. אם זה לא יתאפשר, ארצה להיות יושב ראש ועדת החוץ והביטחון ולהיות מעורב בכל ההחלטות החשובות שאנחנו נדרשים לקבל".

אף שהסקרים בשבועות האחרונים הצביעו על ירידה בכוחה של רשימת הליכוד ביתנו, ליברמן מנסה לשמור על אופטימיות. "הפסקתי להתייחס ברצינות לסקרים", הוא אמר. "התחושה שלי היא שהסקרים הפכו לחלק מקמפיין ושכלי תקשורת הפכו מאלה שמסקרים מערכת בחירות לחלק פעיל בה. כל מי שיודע קרוא וכתוב, צופה או מקשיב לכלי התקשורת, גם מבין את זה".

אריה דרעי בכנס שדרות, דצמבר 2012. דייב בוימוביץ'
קרא לנתניהו "לסגור על כניסה לממשלה". דרעי/דייב בוימוביץ'

בתוך כך, ליברמן פנה היום באמצעות דף הפייסבוק שלו לבכיר ש"ס אריה דרעי. בין השאר נכתב מטעמו: "אני וחבריי לא פוסלים אף אדם או מפלגה מלשבת בממשלה בגלל מי שהם ובודאי לא אותך ואת חבריך. כשם שאני אוהב לשבת איתך לשיחה נעימה ומפרה כך אין לי כל בעיה לשבת איתך ועם חבריך בממשלה, ועשינו כך גם בעבר. אך אינני יכול שלא לכעוס על תשדיר התעמולה, שאני מרשה לעצמי לקרוא לו 'סרט הזוועה' שהכנתם, 'כוכבית גיור', שפגע בכבודם וברגשותיהם של רבים רבים, מציבור העולים ומהציבור הרחב שנפגעו בשמם. סרטון כזה אינו ראוי גם בלהט הבחירות. הרי מי כמוך יודע שבתורה עצמה נכתב, בלא פחות מ-36 הזדמנויות שונות, שאסור לפגוע בגר".

ליברמן הוסיף: "מעבר לכך, ואם כבר אנו מתכתבים בצורה פתוחה, אני חייב לאמר לך, כפוליטיקאי ותיק אחד לעמיתו, שלא יכולתי שלא להתרשם שקריאתך הפומבית אמש לרה"מ לנהל מו"מ ולהגיע להסכמות קואליציוניות עוד לפני הבחירות, היא דווקא הכנת הקרקע מצדכם לחבירה לאחר הבחירות לבלוק חוסם יחד עם שלי יחימוביץ' ושאר מפלגות השמאל. קריאתך הפומבית היא הכנת האליבי להליכה נגד רה"מ, שכביכול לא ענה לכם, ונגד המחנה הלאומי. אבל אתה הרי יודע היטב שאף מועמד לראשות הממשלה לא ינהל מו"מ קואליציוני בטרם נבחר".

ליברמן חתם את פנייתו במילים: "אריה, את המשך השיחה ננהל כהרגלנו בפגישה אישית באווירה וברוח טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully