וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה ירוק מאיימת: נחשוף שמות ח"כים שמעשנים סמים

במפלגה טוענים כי ברשותם עדויות על 14 ח"כים מכהנים ועוד ארבעה שבדרך, אשר צורכים או צרכו בעבר קנאביס. דובר המפלגה לוואלה! חדשות: "נדרוש אי הפללה תמורת אי חשיפה"

מפלגת "עלה ירוק – הרשימה הליברלית" מאיימת כי תחשוף שמות של חברי כנסת אשר צורכים כיום או צרכו בעבר קנאביס, על אף שהכחישו זאת במפורש. לדברי המפלגה, מאז הקמתה הצטברו בידיה עדויות רבות של אנשים, הכוללות צילומים ואף סרטוני וידאו המעידים על שימוש בקנאביס של 14 חברי כנסת מכהנים ועוד ארבעה הנמצאים במקום ריאלי ברשימות המפלגות.

במפלגה טוענים כי השמות ישמשו כקלף מיקוח במסגרת משא ומתן קואליציוני, אם "עלה ירוק – הרשימה הליברלית" תעבור את אחוז החסימה ותיכנס לכנסת הבאה. במקרה כזה, אומר דובר המפלגה, אריאל אבני, בשיחה עם וואלה! חדשות, הם ידרשו את החלת מדיניות אי הפללת צרכני קנאביס בתמורה לאי פרסום השמות. בין ה"פוליטיקאים הצרכנים" – גם אנשי הליכוד ואחרים מהקואליציה.

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קוראים למועמדים להתוודות במהרה ולהסביר מדוע הם סבורים כי ראוי להכתים את שמם של צרכני קנאביס אחרים בתיק פלילי, אך לא את שמם שלהם". לרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו לא מפרסמים את השמות כרגע כי המפלגה שלנו דוגלת בחופש הפרט", אומר דובר המפלגה אבני, "אבל בעינינו יש צביעות מאוד גדולה לגבי חברי כנסת שמעודדים את הרדיפה נגד צרכני הקנאביס, ובעצמם אמורים להיחשב כעבריינים אך משתמשים בחסינות שלהם". הוא המשיך לטעון, "מה ההבדל בין אדם שמעשן ג'וינט בערב לבין נתניהו וליברמן שיושבים על כוס ויסקי בדיונים רגישים?".

יו"ר המפלגה, ירון לרמן, קרא "למועמדים וחברי כנסת מכהנים שצורכים קנאביס או צרכו קנאביס בעברם להתוודות על כך במהרה ולהסביר לציבור מדוע הם סבורים כי ראוי להכתים את שמם של צרכני קנאביס אחרים בתיק פלילי, אך לא את שמם שלהם".

בארבעת מערכות הבחירות האחרונות לא הצליחה הרשימה לקבל מושבים בכנסת. עם זאת, מקווים במפלגה כי הפעם יצלח הניסיון, ומעודדים ממספר סקרים שצפו כי תעבור את אחוז החסימה. בבחירות הנוכחיות מדגישה המפלגה, בנוסף לאג'נדה המסורתית של בנוגע ללגליזציה של קנאביס, גם עמדות ליברליות חזקות הנוגעות לחופש כלכלי וחופש הפרט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully