וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי לנתניהו: מוכן לסגור היום על כניסה לממשלה

מספר 2 בש"ס קרא בשידור חי לרה"מ לנהל עמו מו"מ מהיר לצירוף המפלגה החרדית לקואליציה שתוקם אחרי הבחירות. על תשדיר הגיור שחולל סערה: "זו סאטירה. אני לא מתנצל"

"מר נתניהו, תטלפן אליי עכשיו, היום בערב. אני מוכן לבוא אליך הביתה אחרי התפילה ולגמור מו"מ על כניסה לממשלה". כך הצהיר הערב (שבת) אריה דרעי, מראשי ש"ס, במסגרת ראיון לתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2. לדברי דרעי, על מצביעי הליכוד לדעת שראש הממשלה בנימין נתניהו מעדיף להקים קואליציה עם מפלגות שמאל ולא עם שותפיו הטבעיים. עם זאת, הוא העריך שש"ס תהיה שותפה גם בקואליציה הבאה.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אריה דרעי בכנס שדרות, דצמבר 2012. דייב בוימוביץ'
"אחרי הבחירות אין ספק שעם יאיר לפיד ועם כולם נוכל להגיע להסכמה". דרעי/דייב בוימוביץ'

"למה נתניהו לא מוכן להכריז על ש"ס כשותפיו הטבעיים?", אמר דרעי בראיון. "אני כבר חודשיים-שלושה צועק מעל כל במה שמי שמצביע ש"ס מקבל אותנו ואת נתניהו כראש ממשלה. מצד שני, אני שומע מראשי הליכוד, כולל מנתניהו עצמו, שיש מפלגה חרדית מסוימת שמנהלת משא ומתן עם השמאל. את הספינים האלה אנחנו מכירים".

עם זאת, מספר 2 ברשימת ש"ס לכנסת ה-19 אינו פוסל ישיבה בקואליציה משותפת עם מפלגת "יש עתיד". "ברוך הבא", הוא הצהיר. "אחרי הבחירות אין ספק שעם יאיר לפיד ועם כולם נוכל להגיע להסכמה. אין תהום פעורה, לא בינינו. בינתיים אף אחד לא פנה".

ההפתעות של שידורי התעמולה 2013. צילום מסך
"לא הייתה שום כוונה לפגוע במגזר כזה או אחר"/צילום מסך

דרעי גם התייחס לתשדיר מעורר המחלוקת של מפלגתו "מחייגים כוכבית גיור ומקבלים אישור". "אני לא מתנצל על התשדיר הזה", הוא הצהיר, "כי לא הייתה שום כוונה לפגוע במגזר כזה או אחר. מה לעשות שיש במגזר הזה מספר לא מבוטל של אנשים שלא גוירו כהלכה. ברית הזוגיות תהרוס את מוסד נישואים בישראל".

לדברי דרעי, הסרטון הוא "סאטירה". "לסאטירה יש אמירה. זו צורה של קמפיין שמדגים את הגיחוך של הדבר הזה שמעניקים יהדות באמצעות פקס. זה מה שרוצים להנהיג כאן. שלחנו לנתניהו מכתב אם הוא בעד או נגד ברית הזוגיות".


לקריאה נוספת:
לבקשת השופט: תשדיר הגיור של ש"ס יוסר
נחמיה שטרסלר: קמפיין הגיור של ש"ס "נאצי"
ניצבת בתשדיר ש"ס: "נוצלתי, לא ידעתי שזה גזעני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully