וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני כדי קוקאין נוזלי בנמל: "תעוזה מדהימה"

10.1.2013 / 16:44

עשרות קילוגרם של הסם נשלחו מדרום אמריקה לתושב ירושלים. כשבא עם שלושה גברים נוספים לאסוף את החבילה, נעצרו הארבעה. "הכמות הגדולה ביותר של קוקאין שנכנסה דרך נתב"ג"

שיא נשבר בנמל התעופה בן גוריון: חבילה ובה עשרות קילוגרמים של קוקאין נוזלי נתפסה אתמול (רביעי) בשדה התעופה. מדובר בכמות הקוקאין הגדולה ביותר שנתפסה אי פעם בכניסה לישראל. ארבעה בני אדם, שהגיעו כדי לאסוף את החבילה היקרה, הופתעו על ידי שוטרי מחוז ירושלים, שעצרו אותם. "מה שמדהים בסיפור הזה הוא התעוזה", ציינו במשטרה.

החבילה הגיעה ממדינה בדרום אמריקה, אשר במשטרה מסרבים לציין את שמה, והכילה שני כדים, אשר בתוכם נוזל. היא עוררה את חשדם של אנשי המכס, ואלה הזעיקו את אנשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. בבדיקה של תוכן החבילה, שהייתה מיועדת לתושב ירושלים, עלה כי מדובר בסם מסוג קוקאין, בצורה נוזלית ובמשקל של 50 קילוגרם. שווי החבילה כ-12 מיליון שקלים.

אנשי המכס זימנו את האיש הממוען לקבל את החבילה, והשוטרים המתינו לבואו. אתמול, יום לפני טקס חניכת מתחם הבידוק הביטחוני והמכס החדש בנמל התעופה בן גוריון, הוא הגיע, מלווה בתושב ירושלים נוסף ובשני תושבי מרכז הארץ – חלקם מוכרים למשטרה מתחום עבירות הסמים. הם נעצרו ונלקחו לחקירה בירושלים. הארבעה אינם משתפים פעולה עם חוקריהם ושומרים על זכות השתיקה. במהלך היום הם יובאו לבית משפט השלום בעיר, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

במשטרה לא רק נדהמו מכמות הסם, אלא גם מהדרך שבה היא הגיע לארץ. "מדובר בכמות הגדולה ביותר של קוקאין שנכנסה דרך נתב"ג לישראל", ציינו במשטרת מחוז ירושלים. "אבל מה שמדהים כאן הוא התעוזה, לשלוח חבילה פשוטה עם שני כדים, בתוכם לא פחות מ-50 קילו קוקאין". בהמשך צפויה המשטרה גם לערב את המשטרה במדינת המוצא של החבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully