וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אחים נהרגו מפגיעת אוטובוס בפתח תקווה

9.1.2013 / 22:30

האוטובוס פגע בשניים סמוך לקניון בעיר. הם נפצעו באורח אנוש ואחד מהם מת מפצעיו בעודו לכוד מתחת לגלגלי האוטובוס. תאונה נוספת אירעה דקות לאחר מכן באותו הרחוב

צילום: אבי כהן עריכה: טל רזניק קריינות: לירון בארי

שני אחים נהרגו הערב (רביעי) מפגיעת אוטובוס שנסע מכיוון מערב למזרח ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה. השניים, הולכי רגל, תחילה נפגעו באורח אנוש. כוחות הצלה שהגיעו למקום ביצעו פעולות החייאה בשניים, אך אחד מהם, גבר כבן 30, מת כשהוא עדיין לכוד מתחת לאוטובוס שפגע בו. האח השני, בשנות ה-20 לחייו, מת מפצעיו בעודו מפונה לבית החולים בלינסון הסמוך למקום התאונה.

זירת התאונה בפתח תקווה בה נהרגו שני בני אדם, 9 ינואר 2013. נמרוד סונדרס
אחד מהשניים מת כשהוא לכוד מתחת לגלגלים. זירת התאונה הערב/נמרוד סונדרס

האוטובוס, קו 164 של חברת אגד, נסע בנתיב לתחבורה ציבורית מול הקניון בעיר. מחקירה ראשונית עולה כי שני ההרוגים לא עברו במעבר חצייה, ובעת שחצו בפתאומיות את הכביש, האוטובוס פגע בהם. אחד הנפגעים הועף לצד האוטובוס והשני נלכד תחת הגלגלים. כוחות כיבוי והצלה פעלו להרים את האוטובוס כדי למשוך את גופתו של ההרוג.

מוטי בוקצין דובר זק"א ומהראשונים להגיע למקום, סיפר: "כשהגענו, ראינו אדם אחד שוכב לצד האוטובוס. טיפלו בו והתחלו לבצע פעולות החייאה. ניגשתי לפצוע השני ועזרתי לצוותים - כשהם הרימו את האוטובוס, שלפתי את הפצוע השני מתחת לגלגלים. התחלנו את פעולת ההחייאה מייד אך הוא כבר נפטר". בוקצין אמר כי "מדובר בכביש דמים. כמעט מדי שבוע יש על ציר התחבורה הזה הרוגים, כמעט בכל אירוע".

מנכ"ל עיריית פתח תקווה, אבי בן חמו, אמר גם הוא כי הכביש בו אירעה התאונה מסוכן. "מדובר בכביש דמים שגבה חיי אדם רבים", הדגיש. "החלטנו ביחד עם המשטרה לאלתר לחסום את הכביש. הוא לא באחריותנו אלא באחריות משרד התחבורה אך לאחר שפנינו ולא נעתרו לבקשתנו לסגור את הכביש לקחנו עליו אחריות והוא ייסגר בזמן הקרוב. מחר נעמוד בקשר עם כל הגורמים הרלוונטיים כדי להסדיר את העניין".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרחוב בו אירעה התאונה

זמן קצר לאחר מכן אירעה תאונה נוספת סמוך לזירת התאונה הקטלנית. מונית שירות התהפכה באותו הרחוב ועשרה בני אדם נפצעו קל, בהם אישה בהריון וילד. הם פונו על ידי צוות מגן דוד אדום לבתי החולים שיבא בתל השומר, בלינסון והשרון. נסיבות התאונה נבדקות.

בצהריים נפצעו 15 תלמידים בגילאי 15-18 באורח קל בהתנגשות בין המיניבוס בו נסעו לבין רכב פרטי בכביש 889 בכניסה למושב בצת שבגליל המערבי. נהג המיניבוס נפצע קשה ופונה לבית החולים בנהריה.

עשרה  בני אדם נפצעו קל בהתהפכות מונית שירות ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה. נמרוד סונדרס
מונית השירות שהתהפכה, הערב/נמרוד סונדרס
זירת התאונה בפתח תקווה בה נהרגו שני בני אדם, 9 ינואר 2013. נמרוד סונדרס
המשטרה חוקרת , זירת התאונה/נמרוד סונדרס

בלילה שבין שני לשלישי נהרגו שלושה בני אדם ואדם נוסף נפצע באורח קשה בתאונת דרכים בכביש מספר 1, בין מחלף שורש לשער הגיא. צוותי מד"א ממרחב ירושלים שהוזעקו למקום קבעו את מותם של ההרוגים, רמי חסונה, בן 21, ארשיד חאלד, בן 19, חאלד חסונה, בן 20 שנהג ברכב - כולם תושבי יפו. הפרמדיקים טיפלו בפצוע הקשה במקום ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

מחקירה של בוחני אגף התנועה עלה כי בכלי הרכב שבו נסעו הארבעה נמצאו בקבוקי אלכוהול ונדף ממנו ריח של שתייה חריפה. כמו כן, נבדק חשד לנהיגה בשכרות. עוד עלה מהחקירה כי נוסעי כלי הרכב, שששבו מחגיגות חג המולד בבית לחם, נסעו במהירות שאינה בהתאם לתנאי הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully