וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה הרוגים בתאונה בכביש 1 ליד שורש

8.1.2013 / 4:08

פרמדיקים של מד"א ממרחב ירושלים שהוזעקו לתאונה, שאירעה בין מחלף שורש לשער הגיא, קבעו את מותם של השלושה במקום. אדם נוסף נפצע קשה. הסיבה לתאונה: מזג האוויר הסוער

מזג האוויר הסוער הפוקד את ישראל בימים אלה גובה קורבנות. שלושה בני אדם נהרגו הלילה (שלישי) ואדם נוסף נפצע באורח קשה בתאונת דרכים בכביש מספר 1, בין מחלף שורש לשער הגיא. צוותי מד"א ממרחב ירושלים שהוזעקו למקום קבעו את מותם של ההרוגים, בני 25 עד 30. הפרמדיקים טיפלו בפצוע הקשה במקום ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. ככל הנראה המכונית של ארבעת הנפגעים, שנסעו לכיוון תל אביב, החליקה כתוצאה ממזג האוויר הסוער ופגעה במכונית שחנתה בצד הדרך בשל תקלה. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום סייעו בפעולות חילוץ גופות ההרוגים מכלי הרכב. בוחני אגף התנועה בוחנים את נסיבות התאונה. ראש אגף התנועה, ניצב ברונו שטיין, הגיע למקום. בשל התאונה מורגש בכביש מספר 1 עומס תנועה.

שלושה הרוגים בתאונת דרכים בכביש 1. מור שאולי, ספק 500
ככל הנראה מזג האוויר הסוער גרם לתאונה/ספק 500, מור שאולי

אהרון אופנהיימר, פרמדיק מד"א שהגיע למקום התאונה, סיפר לוואלה! חדשות כי "כאשר הגענו, הפצוע היה כבר באמבולנס. הוא סבל מחבלות בעיקר באזור הפנים והלסת עם מעורבות של פגיעות בחזה ובבטן. לכן היה לנו מאוד קשה להחדיר לו צינור לקנה הנשימה. לבסוף הצלחנו, התחלנו בהנשמה ופינינו אותו ליחידת הטראומה של בית החולים הדסה עין כרם". אופנהיימר הוסיף כי "ברכב עצמו היו שלושה הרוגים לכודים, לקח זמן רב לחלץ אותן כי הרכב היה מעוך. עכשיו אנחנו בהליך של הכרזת מוות וזיהוי".

אזור התאונה בכביש מספר 1

בליל שבת נפצעו באורח קשה עד אנוש שלושה צעירים בתאונת דרכים שאירעה בכביש 70 סמוך לכפר מכר ג'דידה. חברם של השלושה, שנפצע באורח בינוני, חשוד כי התנגש בג'יפ שנסע ממול, ונמלט מהמקום. הצעיר, בן 21 מירכא, הגיע לטיפול רפואי בבית החולים בנהריה וחוקרי משטרה חקרו אותו במוסד הרפואי. נוסעי הג'יפ, פרופ' מהטכניון בחיפה ואשתו, נפצעו באורח קל. הגבר פונה לבית החולים בנהריה ואילו האשה שוחררה כעבור זמן קצר לביתה. תחילה חשדו במשטרה כי אדם שנהג בג'יפ הוא האחראי לתאונה, אך במסגרת החקירה שניהלו בוחני אגף התנועה בצפון, התברר כי הצעיר שנהג במכונית הפרטית הוא שהתנגש בג'יפ ונמלט רגלית. שלושת חבריו נותחו בבית החולים רמב"ם. לאחר מכן הם הועברו לאשפוז במחלקת טיפול נמרץ נוירוכירורגי.

שלושה הרוגים בתאונת דרכים בכביש 1. מור שאולי, ספק 500
שרידי אחד מכלי הרכב מהתאונה בכביש 1/ספק 500, מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully