וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה הונגרית: 3 זוגות התארסו בשגרירות ישראל

טל שלו

10.1.2013 / 5:26

בתוך חודש הציעו שניים מהעובדים במקום נישואין לבנות זוגם, בנוכחות הצוות כולו. גם בן זוגה של בת השגריר ביקש את ידה. "עובדים קשה אבל באווירה טובה"

האם קופידון מחבב במיוחד את הישראלים בבודפשט? בשגרירות ישראל בהונגריה סבורים שכן, אחרי שבחודש האחרון שניים מאנשי שגרירות הציעו נישואים לבנות זוגם, בנוכחות צוות השגרירות. ראשון המציעים היה איש המחלקה הקונסולרית בשגרירות, שניצל הופעה של הלהקה הישראלית "ווקה פיפל" בבודפשט כדי להעלות לבמה את חברתו, גם היא עובדת השגרירות בתחום קשרי התרבות, ולבקש את ידה. לשמחתו של העובד, נועם יצחק, חברתו אלכסנדרה הסכימה להצעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עובד השגרירות, נועם יצחק, כורע ברך במהלך הופעה של להקה ישראלית/מערכת וואלה, צילום מסך

כמה ימים אחר כך, ביים קב"ט השגרירות, אורן, סצנה מרגשת נוספת, כאשר תלה שלט באולם המרכזי של השגרירות עליו כתוב "will you marry me", ובנוכחות כל אנשי השגרירות כרע על ברכו והציע לבחירת ליבו, אסתי, נישואים. למותר לציין שגם הצעה זו נענתה בחיוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קופידון בבודפשט? השלט שנתלה בשגרירות/מערכת וואלה, צילום מסך

בשנים האחרונות הפכה הונגריה לאחת הנציגויות המאתגרות עבור הדיפלומטים הישראלים, לנוכח התחזקות האנטישמיות הפוליטית במדינה ומפלגת הימין הקיצוני "יוביק", אך בודפשט הייתה ונשארה עיר היסטורית המזוהה עם רומנטיקה. השגריר הישראלי בבודפשט, אילן מור, קיבל גם הוא מעט מאווירת האהבים שדבקה בעובדיו, כאשר בתו קיבלה גם היא הצעת נישואים מבן זוגה בחודש האחרון והיא מתעתדת להתחתן בקיץ הקרוב. "יש לנו שלוש שמחות בשגרירות ישראל בהונגריה. אנחנו עובדים קשה אבל באווירה טובה - שמחים ונהנים", אמר מור וסיכם: "שיהיה במזל טוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שתי ההצעות נענו בחיוב/מערכת וואלה, צילום מסך

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully