וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התגלגל בכדור הענק מהר גבוה – נפל לתהום ומת

שני גברים באתר נופש ברוסיה החליטו להיכנס למתקן ה"זורבינג" - כדור ענק שמתגלגל במורד הר, אך הכדור יצא ממסלול ונפל מצוק. גבר אחד שרד, אך השני, אב לשניים, מת מפצעיו

תמונות גולשים

תושב רוסיה חיפש ריגוש ומצא עצמו בתחתית התהום – דניס בורקוב, אב לשני ילדים בן 27, שבר את צווארו ואת עמוד השדרה אחרי שנכנס בשבוע שעבר לתוך מתקן "זורבינג" – כדור ענק המכיל עד שני אנשים ומידרדר במורדי הרים. באורח פלא, חברו, ולדימיר שצ'רבקוב בן ה-33 שרד וסבל רק מזעזוע מוח וחתכים. המקרה המזעזע אירע באתר הנופש בהר דומביי שבדרום רוסיה ותועד בעדשת מצלמה שהייתה במעלה ההר.

תיעוד: כדור הענק צנח מצוק - המתגלגל נהרג. תמונות גולשים
אחרי שנפל מצוק התגלגל קילומטר וחצי על האגם הקפוא/תמונות גולשים

כשטיפס אל תוך הכדור הענק, ניתן לשמוע בתיעוד אדם אחר קורא לבורקוב: "דניס, אתה תהיה כמו ג'קי צ'אן בסרט 'שריון האל'!" אך רגעים לאחר מכן, הכדור הענק יצא ממסלולו. ראשית פנה ימינה ואז שמאלה, כשהאחראי על המתקן שחיכה בתחתית רדף אחר הכדור בניסיון לתפוס אותו. ניתן לשמוע אדם סמוך למצלמה קורא "הו! לעזאזל, זה שוב סטה מהמסלול", ורגע אחרי קרא "תפוס את זה! תפוס את זה!", לאחר מכן נרגע ואמר "נו טוב, זה בסדר, זה יפסיק לבד".

אחרי שהידרדר במורד הצוק, המשיך הכדור להתגלגל כקילומטר וחצי על האגם הקפוא שבתחתית ההר. בורקוב היה עדיין בחיים כשכוחות ההצלה הגיעו, אך הוא מת מפצעיו בדרכו לבית החולים. "כשהכדור התגלגל על הנהר הקפוא הוא קפץ על סלעים שפגעו בשניים", סיפר סרגיי שובייב, מפקד המשטרה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully