וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט הדיף צחנה במשך חודשים בשל כדור נייר בנחיר

קובי מנדל

9.1.2013 / 22:28

אמו של בן שנתיים וחצי מחיפה התמודדה במשך תקופה ארוכה עם תלונות של צוות הגן ודחייה חברתית מצד חבריו. לבסוף, איתר רופא את הגוף הזר, שלף אותו והביא להקלה מיידית במצב

אחרי חודשים של אי נעימות, אותרה סוף סוף הסיבה שגרמה לריח רע שנדף מפעוט מחיפה. מומחה אף אוזן של כללית אבחן לאחרונה שהריח שנדף מפיו ואפו של בן שנתיים וחצי נגרם על ידי כדור נייר שנדחף לעומק הנחיר שלו. אמו של הפעוט הגיעה עמו אל מרפאת קופת חולים כללית בעיר, שם בדק אותו ד"ר אבנר ברקוביץ'. התלונה היחידה בפיה של האם הייתה הריח הרע, שפגע באיכות החיים של משפחת הפעוט, סביבתו וכן של הפעוט עצמו.

לפני שהגיעו האם ובנה לבדיקה בקופת החולים, טופל הפעוט בטיפות אנטיביוטיקה לאף שניתנו על ידי רופא ילדים, מבלי לגרום להטבה במצב. האם דיווחה על אי נוחות רבה, תלונות של הצוות בגן ודחיית הפעוט על ידי חבריו. ד"ר ברקוביץ חשד שמדובר בגוף זר, על אף שהאם לא דיווחה ולא ידעה כשנשאלה, על אירוע של החדרת גוף זר לאף הילד.

בבדיקה יסודית, אכן התגלה גוש גדול של עיסת נייר תקוע בעומק נחיר ימין של הילד. ד"ר ברקוביץ שלף אותו בזהירות בשלמותו. הגוף הזר היה מצחין ביותר, אך להקלת כולם מיד לאחר שליפת הגוף הזר נעלם הריח הרע מפה הילד ואפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully