וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמולה יוצאת לדרך: מתי תוכלו לצפות בתשדירים?

שידורי התעמולה בטלוויזיה לקראת הבחירות לכנסת יחלו הערב: בשעה 18:00 ניתן יהיה לצפות בהם בערוץ 10, ב-22:00 - בערוץ 1, וב-23:20 בערוץ 2. תעמולה תשודר גם בערוצי הרדיו

שבועיים של תעמולה: שידורי תעמולת הבחירות לכנסת ה-19 ברדיו ובטלוויזיה מתחילים היום (שלישי). בהתאם להחלטה של ועדת הבחירות המרכזית, בערוץ 10 תשודר תעמולת הבחירות בשעה 18:00 בימים ראשון עד חמישי וכן במוצאי שבת. בערוץ 1 השידור יהיה בשעה 22:00 באותם ימים (למעט ב-14 בינואר, אז יהיה השידור ב-19:00 בשל משחק כדורגל שיש לגביו התחייבות קודמת), ובערוץ 2 ניתן יהיה לצפות בשידורים בשעה 23:20 בימים ראשון עד חמישי ובמוצאי שבת.

נוסף על התשדירים בעברית, תשודר בערוצי הטלוויזיה גם תעמולה בשפה הערבית בארבעה מועדים: היום, מחר, ב-20 בינואר וכן ב-21 בחודש. בערוץ 33 יועברו התשדירים בשעה 17:30, בערוץ 2 - בשעה 16:15, ובערוץ 10 - בשעה 16:00.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשדיר אחד כבר נפסל. מתוך הסרטון של בל"ד/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ברדיו משודרת תעמולת בחירות. ברשת ב' של קול ישראל יש שלוש משבצות שידור: 1) משבת בוקר - בימים ראשון עד שישי, בתום מהדורת החדשות של השעה 08:00; 2) משבצת צהריים - בימים ראשון עד שישי בתום מהדורת החדשות של השעה 14:00; 3) משבצת ערב - בימים ראשון עד חמישי, בתום מהדורת החדשות של השעה 18:00. בגלי צה"ל תשודר תעמולה בין הימים ראשון עד חמישי ובמוצאי שבת בשעה 20:30.

תעמולה בשפה הערבית תשודר ברשת ד': בימים ראשון עד שישי בשעה 09:35 (בתום מהדורת החדשות של השעה 09:30) ובימים ראשון עד חמישי בשעה 18:35 (בתום מהדורת החדשות של השעה 18:30).

תעמולה בשפה הרוסית תשודר ברדיו רק"ע בימים ראשון עד חמישי, בתום מהדורות החדשות של השעות 08:00 ו-17:00. רדיו רק"ע ישדר גם תעמולת בחירות בשפה האמהרית בתום מהדורת החדשות של השעה 18:30.

סדר השידור נקבע בהגרלה

לראשונה השנה החליט יו"ר ועדת הבחירות, שופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין, כי סדר שידור התעמולה ייקבע בהגרלה, במסגרתה יוחלט איזו רשימה תפתח כל משבצת שידור ואיזו רשימה תהיה אחרונה. זאת בעקבות פנייה של מפלגת "ארץ חדשה" שהלינה נגד ההסדר שהיה נהוג בעבר, לפיו נציגי הרשימות הגדולות הם אלה שקובעים את סדר השידורים. הערב תפתח את שידורי התעמולה מפלגת "עם שלם" בהנהגת הרב חיים אמסלם.

השופט רובינשטיין החליט אמש לפסול תשדיר רדיו של רשימת בל"ד, מכיוון שהוא "משמיע באופן מעוות ומגחיך את התקווה, המנון מדינת ישראל". המפלגה הערבית פרסמה לפני כשבוע סרטון המציג את שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן, כדמות אנימציה, שר את "התקווה" בסגנון שיר ערבי – כשהוא מלווה בדמותיהן של חברי הכנסת דני דנון, אופיר אקוניס, אריה אלדד ומיכאל בן ארי. במקביל, החליט יו"ר ועדת הבחירות לפסול חלקים מקמפיין של המפלגה היריבה מימין – "עוצמה לישראל". רובינשטיין הודיע לראשי המפלגה, חברי הכנסת אריה אלדד ומיכאל בן ארי, כי הוא מבקש להסיר מתשדיר בחירות בכיכובם מספר משפטים בשל חשש לגזענות.


ארכיון תעמולת הבחירות של וואלה! בחירות 2013

לקריאה נוספת:
נפסל תשדיר בחירות שמלגלג על ההמנון
סרטון חדש של הליכוד-ביתנו מגחיך את מאבקי גוש השמאל
הג'ינגל הגרוע של מרצ: הברקה אירונית או טעות מביכה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully