וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בכביש 1: אלכוהול נמצא ברכב ההרוגים

8.1.2013 / 9:00

מהחקירה עולה כי מהרכב שהיה מעורב בתאונה בין מחלף שורש ושער הגיא, שבה נהרגו שלושה בני אדם ואחד נפצע קשה, נדף ריח של שתייה חריפה, וכי הארבעה נסעו במהירות מופרזת

התאונה הקטלנית בכביש 1: מחקירה של בוחני אגף התנועה עולה כי בכלי הרכב שבו נסעו שלושת ההרוגים והפצוע הקשה בתאונת הדרכים שאירעה הלילה (שלישי) בין מחלף שורש ושער הגיא, נמצאו בקבוקי אלכוהול ונדף ממנו ריח של שתייה חריפה. כמו כן, נבדק חשד לנהיגה בשכרות. עוד עולה מהחקירה כי נוסעי כלי הרכב, תושבי יפו כבני 25 ששבו מחגיגות חג המולד בבית לחם, נסעו במהירות שאינה בהתאם לתנאי הדרך.

שלושה הרוגים בתאונת דרכים בכביש 1. מור שאולי, ספק 500
הארבעה נסעו במהירות שאינה מותאמת לתנאי הדרך. זירת התאונה בכביש 1, הלילה/ספק 500, מור שאולי

מוקדם יותר הלילה הוזעקו צוותי מגן דוד אדום ממרחב ירושלים למקום התאונה ונאלצו לקבוע את מותם של הנפגעים. הפרמדיקים טיפלו בפצוע הקשה במקום ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. מהחקירה עולה כי המכונית של ארבעת הנפגעים, שנסעו לכיוון תל אביב, החליקה כתוצאה ממזג האוויר הסוער ופגעה במכונית שחנתה בצד הדרך בשל תקלה. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום סייעו בפעולות חילוץ גופות ההרוגים מכלי הרכב. ראש אגף התנועה, ניצב ברונו שטיין, אף הוא הגיע למקום.

שלושה הרוגים בתאונת דרכים בכביש 1. מור שאולי, ספק 500
הנוסעים חזרו מחגיגות בבית לחם. זירת התאונה, הלילה/ספק 500, מור שאולי

בליל שבת נפצעו באורח קשה עד אנוש שלושה צעירים בתאונת דרכים שאירעה בכביש 70 סמוך לכפר מכר ג'דידה. חברם של השלושה, שנפצע באורח בינוני, חשוד כי התנגש בג'יפ שנסע ממול - ונמלט מהמקום. הצעיר, בן 21 מירכא, הגיע לטיפול רפואי בבית החולים בנהריה וחוקרי משטרה חקרו אותו במוסד הרפואי. נוסעי הג'יפ, פרופ' מהטכניון בחיפה ואשתו, נפצעו באורח קל. הגבר פונה לבית החולים בנהריה ואילו האשה שוחררה כעבור זמן קצר לביתה. תחילה חשדו במשטרה כי אדם שנהג בג'יפ הוא האחראי לתאונה, אך במסגרת החקירה שניהלו בוחני אגף התנועה בצפון, התברר כי הצעיר שנהג במכונית הפרטית הוא שהתנגש בג'יפ ונמלט רגלית. שלושת חבריו נותחו בבית החולים רמב"ם. לאחר מכן הם הועברו לאשפוז במחלקת טיפול נמרץ נוירוכירורגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully