וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומסי תנועה כבדים בגוש דן: "כבר לא אסע לעבודה"

סגירתם של נתיבי איילון, עם עלייתו של נחל איילון על גדותיו, שיתקה את אזור המרכז עם פקקי תנועה כבדים. "ב-20 דקות התקדמתי שני קילומטרים והרמזורים התקולים לא עוזרים"

צילום: דניאל בוק, ניב אהרונסון, מאל בן אוליאל, קובי אליהו, אביב אברמוביץ' יוסי אבישי, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

מדינה בפקק: חסימת נתיבי איילון הבוקר (שני), בשל חשש מהצפה עם עלייתו של נחל איילון על גדותיו, גרמה לפקקי תנועה כבדים בצירים המרכזיים בגוש דן. ניר, תושב הרצליה שעובד בתל אביב, סיפר לוואלה! חדשות כי הוא ויתר על האפשרות שיגיע לעבודה. "כבר לא אסע היום לעבודה, הסעתי את הילדים לגן ולבית הספר ושמעתי מההורים שלי שהם מתקשים להגיע. בת זוגתי חייבת להגיע לתל אביב, אז היא נוסעת דרך כביש החוף, אבל ברור שכולם יאחרו".

מאיר, תושב פתח תקווה, סיפר כי גם הוא כנראה ייאלץ לוותר על יום עבודה בשל חסימת נתיבי איילון. "אני עובד בתל אביב, יצאתי מהבית ב-8 בבוקר ולאחר שעה וחצי הגעתי רק עד פרדס כץ. אני שוקל לחזור הביתה ולוותר על יום העבודה, הרמזורים לא עובדים והנהגים עצבניים. זה נורא מתסכל".

בשל הצפה: נתיבי איילון נסגרו לתנועה לשני הכיוונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"שני קילומטרים ב-20 דקות". נתיבי איילון מוצפים, הבוקר/מערכת וואלה, צילום מסך

שני, תושבת תל אביב, התכוונה לנסוע הבוקר מדרום העיר לאוניברסיטה ברמת אביב. "הייתי אמורה להגיע ב-11 לאוניברסיטה, תכננתי לצאת ב-10:30 אבל ראיתי מה קורה בחוץ והבנתי שאין שום סיכוי שאגיע בזמן. מה גם שאמי התעקשה שלא אנהג ביום כזה, ואני יכולה להבין אותה". לדבריה, "היום אנחנו מגלים בדרך הכי כואבת מה זה מדינה בלי תשתיות ובלי תחבורה ציבורית טובה, יעילה ומתפקדת".

גם תושבי תל אביב שמבקשים לצאת מהעיר נתקלים בעומסי תנועה כבדים. מיכל בוברובסקי ויואב טיטו, שיצאו בבוקר מתל אביב לכיוון הרצליה, סיפרו כי במשך 20 דקות התקדמו לכל היותר שני קילומטרים בדרך נמיר. "רק אחרי 20 דקות יצאנו מתל אביב, והתנועה לכיוון דרום שמובילה לתל אביב, נראית אפילו פקוקה יותר". "ככל שמצפינים בנסיעה, נראה שהנחל עולה יותר על גדותיו", הוסיפו, וטענו כי לאורך נסיעתם נתקלו בצמתים עם רמזורים תקולים, "שהגדילו את העומס".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נתיבי איילון, ינואר 2013. קובי אליהו
"ניסיתי לנסוע דרך הרצליה וגם שם חסום", סיפר אחד הנהגים. נתיבי איילון, הבוקר/קובי אליהו

מיכל, תושבת תל אביב שעובדת בירושלים, סיפרה לוואלה! חדשות כי "בהתחלה אמרו בחדשות שנתיבי איילון חסומים רק עד דרך השלום, לכן נסעתי לירידה בלה-גווארדיה, אבל גם שם היה חסום, אז המשכתי עד קיבוץ גלויות. הצלחתי לרדת ודווקא התנועה הייתה איטית אבל זרמה. בדרך היו גשמים מאוד מאוד חזקים ולא הצלחתי לראות כלום ובכביש 40, באזור פתח תקווה, החלטתי להסתובב ולחזור לתל אביב ולא להמשיך לירושלים כי הגשם היה חזק מדי". לדבריה, עם חזרתה לכיוון תל אביב - נחסם לתנועה גם איילון צפון. "ראיתי שלעלות על הכביש המהיר יעלה לי 64 שקלים, והחלטתי לוותר", הוסיפה.

נתיבי איילון, ינואר 2013. קובי אליהו
נתיבי איילון, ינואר 2013/קובי אליהו

אסף ממושב חגור נסע מכיוון צפון, על כביש החוף, ונתקל בדרכים החסומות. "נסעתי מכביש 2 ופניתי שמאלה לכיוון כביש 5 במחלף גלילות", סיפר לוואלה! חדשות. "אני כבר 45 דקות על הכביש, כל הכניסות לאיילון חסומות אז ניסיתי לנסוע דרך הרצליה ויש פה פקקי ענק", הוסיף. מאיר, נהג שנתקע עם מכוניתו ליד מחלף גלילות, סיפר כי ישנם עומסים גם בתנועה לכיוון צפון. "המשטרה סגרה ממש את הכניסה לכיוון דרום כך שאי אפשר בכלל להיכנס לשם", אמר בראיון לגלי צה"ל. "התנועה מתרכזת עכשיו לכיוון הרצליה ולכיוון חיפה, אבל שם אתה רק רואה מכוניות אחת אחרי השנייה בצורה מחרידה". הוא הוסיף כי מדובר בעומס בלתי שגרתי. "אני נוסע הרבה מפה ויש פקקים, אבל לא בצורה כזאת", אמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
נתיבי איילון, ינואר 2013. קובי אליהו
נתיבי איילון, ינואר 2013/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully