וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לרוצח חברתו בגלל ריב על סיגריות

גלעד גרוסמן

7.1.2013 / 10:51

בית המשפט גזר על ויטלי מיכלוב גם תשלום פיצויים למשפחת המנוחה, אולגה סורינוב, בגובה של 258 אלף שקלים. פרקליטיו הביעו מורת רוח מהמאסר וטענו כי ישתחרר רק בגיל 70

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (שני) מאסר עולם על ויטלי מיכלוב בגין רצח בת זוגו. מיכלוב, בן 42 מפתח תקווה, הורשע בכך שדקר למוות את בת זוגו, אולגה סורינוב באוגוסט אשתקד, בעקבות ריב על הרגלי העישון שלה והסתלק מן הדירה. למחרת חזר מיכלוב והניח זר פרחים ליד הגופה, אותה עטף מראש בכלי מיטה ושקיות זבל, והניח פתק עליו כתב ברוסית "אני אוהב אותך חזק מאוד". מלבד המאסר חויב מיכלוב לפצות את הוריה ובתה של המנוחה ב-258 אלף שקלים.

קביעת גזר דינו של ויטלי מיכלוב בבית המשפט המחוזי בלוד, ינואר 2013. בן קלמר
ישלם פיצויים בגובה 258 אלף שקלים למשפחת המנוחה. מיכלוב היום בבית המשפט/בן קלמר

גזר הדין עסק בגובה סכום הפיצויים לבני משפחתה של המנוחה אשר הותירה אחריה ילדה בת 14. אחיה של סורינוב העיד כי הרצח הרס את המשפחה כולה. מנגד, פרקליטיו של מיכלוב, עורכי הדין לירן פרידלנד ויזהר קונפורטי מהסנגוריה הציבורית, טענו כי מרשם צפוי להשתחרר רק בסביבות גיל 70 ואין לו משפחה בארץ ואין לו כל יכולת כלכלית לשלם את הפיצויים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"הפיצוי הכספי לא ימלא החלל שנפער בחיי המשפחה"

בהרשעתו, לפני כשבועיים, הודה מיכלוב כי אכן גרם למותה של סורינוב, אולם טען כי הוא זוכר שדקר אותה רק פעמיים ולא תשע, כפי שנטען בכתב האישום. עוד טענו פרקליטיו כי לפני הרצח היא סיפרה לו שבגדה בו עם שני גברים ושהיא חווה איתם סיפוק מיני טוב מזה שהיא חוותה עמו. לדברי עורכי הדין, הדברים גרמו לו לפגיעה קשה באגו הגברי, לשיבוש דעתו והם מהווים קינטור - לכן ביקשו להרשיעו בהריגה בלבד.

בתוך כך, השופטים קבעו היום כי יש מקום לחייב אותו בתשלום פיצויים. "הגם שברור שהפיצוי הכספי גם אם ישולם לא יוכל למלא את החלל העמוק שנפער בחיי בני המשפחה או לשקם את מה שגרם הרצח למשפחה", ולכן גזרו עליו מאסר עולם בתשלום פיצויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully