וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשישה נשכחה במרכול – ו"חגגה" בו את הסילבסטר

תושבת רובה שבצפון צרפת חשה ברע בעת ביקור בחנות מזון, הלכה לשירותים, וכשיצאה – הבינה שננעלה לבדה. היא נמצאה בבוקר תשושה אך בריאה, ולא – היא לא נגעה בממתקי חג המולד

יש דרכים טובות יותר לחגוג את ערב השנה האזרחית החדשה, גם אם רוצים אחד בלתי נשכח: קשישה בת 73 מצרפת נאלצה לקבל בשבוע שעבר את שנת 2013 לבדה, בין מעברי הירקות לקופסאות השימורים, לאחר שננעלה לבדה במרכול בעיר רובה שבצפון המדינה, לא הרחק מגבול בלגיה. במהלך הקניות שערכה האישה בחנות, היא חשה לפתע ברע והלכה לשירותים. לא ברור מה היא עשתה בחדר השירותים וכמה זמן שהתה שם, אך כאשר יצאה ממנו, מצאה את המרכול נטוש ונעול, מבלי שאיש מלבדה נמצא בתוכו.

לפי הדיווחים בכלי התקשורת בצרפת, משהבינה הקשישה הלכודה כי נגזר עליה לבלות את השעות הקרובות בחנות הריקה, היא ניסתה להפעיל את האזעקה פעם אחר פעם, אך איש לא שמע אותה. הישועה הגיעה רק בבוקר יום שלישי, לאחר שעות ארוכות שהעבירה מאחורי הדלתות הנעולות, כאשר אחד העובדים פתח את המרכול ומצא את האישה בריאה, אך במצב של תשישות.

העיתון המקומי "לה ווי דו נורד" דיווח כי עם המצאה, נלקחה האישה לבית חולים סמוך, שם עברה בדיקות רפואיות על מנת לוודא שלא נגרם לה נזק בריאותי כתוצאה מהאירוע. כשהתאוששה מעט, היא סיפרה כי במהלך הלילה, כאשר מיליוני צרפתים חגגו את השעות הראשונות של השנה החדשה, היא ניסתה לישון במשרד שבתוך המרכול, אך ללא הצלחה. מסתבר שחלומות של ילדים אינם מחזיקים מעמד עשרות שנים. הקשישה סיפרה גם כי למרות האפשרות המפתה, שעבור אחרים הייתה התגשמות חלום, היא לא נגעה באף אחד מממתקי חג המולד שהיו בחנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully