וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסה לחדר - ומצאה פיתון כרוך סביב התינוקת

אם צעירה מאוסטרליה התעוררה באמצע הלילה ומצאה נחש ענק מפותל סביב ידה של בתה הפעוטה. במהלך המאבק עם הזוחל האימתני הוא נשך את הבת, אך לסיפור יש דווקא סוף אופטימי

אם צעירה מאוסטרליה נחרדה בסוף השבוע לגלות כי לגופה של בתה הפעוטה צמוד זוחל מאיים: סביב הילדה, בת שנתיים, היה כרוך נחש פיתון באורך של כמעט שני מטרים.

כלי תקשורת באוסטרליה דיווחו הערב (ראשון) כי האם, טס גותרי, בת 22, התעוררה באמצע הלילה מיללותיו של חתול המשפחה. כשהגיעה לחדר שבו ישנה הבת, זארה, גילתה לתדהמה האם כי הנחש כבר הספיק להתפתל סביב ידה השמאלית של הבת, ולהקיף אותה שלוש פעמים. "חשבתי שאני חולמת, אבל הסיוט היה אמיתי", סיפרה האם לתחנת טלוויזיה מקומית.

האם תפסה את הנחש בראשו כדי להסיר אותו מגופו של הבת. הנחש ככל הנראה נבהל, ולכן נשך את הילדה שלוש נשיכות בידה, והילדה הובהלה מיד לבית החולים לקבלת טיפול.

לוכד נחשים שהגיע למקום זיהה את הזוחל הרעב כ"פיתון שטיח", מין נחש הנפוץ באוסטרליה שאינו מסוכן לבני אדם. בשיחה עם ה"טלגרף" המקומי, העריך הלוכד, טקס טיליס, כי הפיתון לא ניסה להזיק לפעוטה, אלא לכל היותר לשחק עמה "ולהתחבק". לדבריו, חושיו של הנחש ככל הנראה זיהו את הפעוטה כנקודה חמימה בבית הקריר, ולכן הוא נצמד אליו. אגב, אחרי שחרורה של הבת מבית החולים, אמה התעקשה שגם הנחש ישוחרר בחזרה לטבע. "מדובר בנחש שהוא לא רק חמדן, אלא גם נחש חם ואוהב", אמרה גותרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully