וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשדירי אמסלם נחשפים: "עסקונת ש"ס סותמת פיות"

ראש מפלגת עם שלם, ח"כ חיים אמסלם, ממשיך לתקוף את מפלגת האם שלו. בתשדירים המוצגים כאן לראשונה, טוען אמסלם כי עבודה, לימודי ליב"ה ושירות בצה"ל - אינם סותרים את התורה

צילום: יח"צ, עריכה: יותם בן-דוד

מפלגת עם שלם, בראשותו של חבר הכנסת הרב חיים אמסלם, ממשיכה בקו התקיף נגד מפלגת ש"ס, ממנה פרש אמסלם, ומכוונת את חיצי תשדירי הבחירות אל עבר המפלגה החרדית-ספרדית. בסרטונים, שנחשפים בוואלה! חדשות לראשונה ויעלו ביום שלישי הקרוב, נראות דמויות ופיהן חסום, בשל מה שמכנים בסרטון "סתימת הפיות של העסקונה הש"סניקית".

כל הדיווחים, הסקרים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

התשדירים עוסקים בשלושה נושאים המטרידים את הציבור החילוני: שירות חרדים בצבא, לימודי ליב"ה בבתי ספר תורניים ושילוב הציבור החרדי בשוק העבודה. ח"כ אמסלם יוצא כנגד הגישה המקובלת אצל מנהיגי הציבור החרדי, לפיה לימודי הליב"ה מנוגדים לתורה. "לימודי ליב"ה אינם מתנגדים לתורה, נהפוכו, בלי לימודי ליב"ה, בלי דקדוק לא תבין את רש"י, בלי מתמטיקה לא תבין סוגיות תלמודיות. די עם הבלופים האלו. יש פה הנאה בסדרי גודל גדולים".

הרב אמסלם מתרכז בקמפיין הבחירות במלחמתו כנגד הממסד החרדי הקיים, כאשר המושג "אומץ" תופס את המקום המרכזי - בשל סקרים שהראו כי הציבור מזהה את אמסלם עצמו כאדם אמיץ. על כן נבחרה סיסמת הקמפיין - "בחירה של אמיצים", שמודגשת גם בתשדירים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully